-
Penrite HPR 5 5W40 1L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A4055,85 zł
OPIS PRODUKTU
HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.ZASTOSOWANIE
HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.
Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.
HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,
HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.
HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.
HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.
ZALETY PRODUKTU
- Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
- Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
- Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
- Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Podwyższa osiągi silnika
Normy branżowe
- API LICENSED
- API SN Plus
- API SP
- MB-Approval 229.5
Pozostałe normy
- ACEA A3/B4
- API SN Plus
- API SP
- BMW LL-01
- BMW Longlife-01
- Chrysler MS-6395G
- Ford M2C153-G
- Ford M2C153-H
- Ford M2C912-A
- Ford M2C913-A
- Ford M2C913-B
- Ford WSS-M2C913-A
- Ford WSS-M2C913-B
- GM 4718M
- GM-LL-B-025
- MB 229.3.
- MB 229.5.
- Opel B 040 2095
- Porsche A40
- PSA B71 2296
- Renault RN 0700
- Renault RN 0710
- Rover RES.22.OL.22
- VW 502 00
- VW 505 00
Nadaje sie również
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A5/B5
- API SL
- API SM
- API SN
- API SN/CF
- Ford M2C913-C
- Ford M2C913-D
- Ford WSS-M2C913-C
- Ford WSS-M2C913-D
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
Penrite HPR 5 5W40 5L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A40219,70 złOPIS PRODUKTU
HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.ZASTOSOWANIE
HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.
Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.
HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,
HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.
HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.
HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.
ZALETY PRODUKTU
- Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
- Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
- Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
- Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Podwyższa osiągi silnika
Normy branżowe
- API LICENSED
- API SN Plus
- API SP
- MB-Approval 229.5
Pozostałe normy
- ACEA A3/B4
- API SN Plus
- API SP
- BMW LL-01
- BMW Longlife-01
- Chrysler MS-6395G
- Ford M2C153-G
- Ford M2C153-H
- Ford M2C912-A
- Ford M2C913-A
- Ford M2C913-B
- Ford WSS-M2C913-A
- Ford WSS-M2C913-B
- GM 4718M
- GM-LL-B-025
- MB 229.3.
- MB 229.5.
- Opel B 040 2095
- Porsche A40
- PSA B71 2296
- Renault RN 0700
- Renault RN 0710
- Rover RES.22.OL.22
- VW 502 00
- VW 505 00
Nadaje sie również
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A5/B5
- API SL
- API SM
- API SN
- API SN/CF
- Ford M2C913-C
- Ford M2C913-D
- Ford WSS-M2C913-C
- Ford WSS-M2C913-D
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
Penrite HPR 5 5W40 6L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A40268,12 złOPIS PRODUKTU
HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.ZASTOSOWANIE
HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.
Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.
HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,
HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.
HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.
HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.
ZALETY PRODUKTU
- Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
- Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
- Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
- Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Podwyższa osiągi silnika
Normy branżowe
- API LICENSED
- API SN Plus
- API SP
- MB-Approval 229.5
Pozostałe normy
- ACEA A3/B4
- API SN Plus
- API SP
- BMW LL-01
- BMW Longlife-01
- Chrysler MS-6395G
- Ford M2C153-G
- Ford M2C153-H
- Ford M2C912-A
- Ford M2C913-A
- Ford M2C913-B
- Ford WSS-M2C913-A
- Ford WSS-M2C913-B
- GM 4718M
- GM-LL-B-025
- MB 229.3.
- MB 229.5.
- Opel B 040 2095
- Porsche A40
- PSA B71 2296
- Renault RN 0700
- Renault RN 0710
- Rover RES.22.OL.22
- VW 502 00
- VW 505 00
Nadaje sie również
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A5/B5
- API SL
- API SM
- API SN
- API SN/CF
- Ford M2C913-C
- Ford M2C913-D
- Ford WSS-M2C913-C
- Ford WSS-M2C913-D
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
Penrite Enviro+ 0W20 5L Petrol Fyll Synthetic ILSAC GF-6A Chrysler MS-6395221,57 złOPIS PRODUKTU
Enviro+ 0w-20 jest w pełni syntetycznym olejem klasy premium charakteryzującym się lepkością SAE 0w-20. Jest olejem niskopopiołowym wyprodukowanym z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod formulacji dodatków. Produkowany w oparciu o najwyżej jakości bazy olejowe, charakteryzujące się niskim wspólczynnikiem odparowania cieczy.
ZASTOSOWANIEEnviro+ 0w-20 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych niekoemisyjnych silnikach benzynowych, 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, doładowanych i turbodoładowanych. Może być również stosowany w pojazdach z napędem hybrydowym.
Enviro+ 0w-20 zaleca się do zastosowania w aplikacjach wymagających spełniania specyfiacji dotyczących ekonomiki spalania w takich pojazdach jak: Toyota 86 GT; Subaru BRZ; Jeep KL Cherokee 2,4L; Mazda CX-5, Nissan Almera. Może być również stosowany w modelach Forda gdzie wymagana są specyfikacje M2C945-A; M2C947-A oraz modelach Chryslera wymagających specyfikacji MS-6395 0w20.Może być także stosowany w innych modelach marek:Chrysler; Ford, GM; Honda, Jaguar; Toyota; Lexus; Mazda; Mitsubishi, Nissan; Subaru, Suzuki.Enviro+ 0w-20 jest olejem zaprojektowanym do stosowania w pojazdach napędznych benzyną, etanolem, LPG włącznie bezpośrednim wtryskiem LPI oraz tych wykorzystujących napęd hybrydowy spalinowo/elektryczny.Enviro+ 0w-20 nie nadaje się do stosowania w pojazdach napędzanych olejem napędowym oraz w motocyklach z mokrym sprzęgłem.ZELETY PRODUKTU
spełnia najnowsze normy API SN dotyczące ochrony przed zużyciem komponentów silnika oraz utrzymania czystości silnikamoże być stosowany w wydłużonych interwałach wymiany olejuwspiera ekonomikę spalania paliwa; >2% VID testwydłuża żywotność silnikakompatybilny z etanolemmoże być stosowany w pojazdach z napędem hybrydowymodporny na zmiany lepkości w wysokich temperaturachzapewnia ochronę silnika podczas „zimnego rozruchu” dzięki czemu zapobiega uszkodzeniu powierzchni jego komponentówSPEŁNIA NORMY (OEM)
- API SN Plus
- API SP Resource Conserving
- ILSAC GF-6A
SPECYFIKACJE PRODUCENTÓW
- API SN Plus
- API SP
- API SP Resource Conserving
- Chrysler MS-6395
- Ford M2C945-A
- Ford M2C947-A
- GMW 16182
- ILSAC GF-6A
ODPOWIEDNI GDY WYMAGENE SĄ:
- API SL
- API SM
- API SN
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
Penrite Enviro+ 5W30 5L Full Synthetic OEM VW 504 00 / 507 00 ACEA C3 Porsche C30368,66 złOPIS PRODUKTU
ENVIRO+ 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem SAE 5W-30 do silników benzynowych zatwierdzonym przez producentów OEM. Posiada aprobatę do usług serwisowych silników pojazdów VAG (Volkswagen Automotive Group) takich jak Volkswagen / Audi / Skoda / Seat. Wykorzystuje najnowszą technologie mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Enviro+ 5W-30 posiada aprobatę VW 504.00/507.00 i przewyższa normę ACEA C3.
ZASTOSOWANIEENVIRO+ 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 & 8+ cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych ( w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych. Jest odpowiedni do stosowania w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa (FSI/TSI) oraz w silnikach wysokoprężnych małej mocy (TDI), w tym do tych z lub bez filtra cząstek stałych DPF.ENVIRO+ 5W-30 jest odpowiedni do stosowania w wielu pojazdach. Może by ć używany tam, gdzie wymienione są oleje spełniające normę ACEA C3. Może być również używany w modelach wyprodukowanych przed modelem z 2008r., gdzie wymagane są specyfikacje ACEA A1/B1 i A5/B5 oraz ACEA A3/B4. Jest także odpowiedni do stosowania, gdy musi być spełniona norma MB 229.31/229.51 oraz BMW Longlife-04 w pojazdach takich jak Mercedes Benz, BMW, Porsche, Jeep, Chrysler & SsangYong.ENVIRO+ 5W-30 nie jest zalecany do motocykli.UWAGA: podczas wymiany oleju Penrite zaleca stosowanie Penrite Engine Flush, szybko działającej, bezrozpuszczalnikowej płukanki do czyszczenia silnika, która usuwa stare osady z silnika, szlam i zanieczyszczenia. Zawiera dodatek cynku chroniący silnik przed zużyciem, a jego szybko działająca formuła działa w ciągu 10 minut.
W przypadku pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych do silników wysokoprężnych zalecamy stosowanie środka Penrite ENVIRO+DPF CLEANER do czyszczenia i zapobiegania zapychania filtra DPF, maksymalizacji żywotności katalizatora oraz poprawy wydajności silnika, mocy i oszczędności paliwa. * Oleje Low SAPS mogą być czasami określane jako oleje „Low Ash”
ZALETY PRODUKTU
- Produkt zaaprobowany przez producentów pozwalający zachować gwarancję i właściwości techniczne pojazdu
- Wydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany oleju
- Maintains fuel economy Zmniejsza spalanie paliwa
- Doskonała ochrona podzespołów do kontroli emisji spalin takich jak filtry cząstek stałych DPF oraz katalizatory
- Maksymalna ochrona przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku
- Utrzymanie właściwej lepkości nawet podczas użytkowania w bardzo wysokiej temperaturze
- Doskonałe osiągi przy rozruchu zimnego silnika, minimalizujące tarcie i zużycie przy rozruchu
SPEŁNIA NORMY OEM
- VW Standard 504 00
- VW Standard 507 00
SPECYFIKACJE PRODUCENTÓW
- ACEA C3
- BMW LL-04
- BMW Longlife-04
- Chrysler MS-11106
- Fiat 9.55535-S3
- MB 229.31
- MB 229.51
- Porsche C30
- VW 504 00
- VW 504 00 / 507 00
- VW 507 00
ODPOWIEDNI GDY WYMAGENE SĄ:
- A5/B5 (PRIOR TO 2008)
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A3/B4 (PRIOR TO 2008)
- ACEA C2
Penrite Enviro+ 5W30 1L Full Synthetic OEM VW 504 00 / 507 00 ACEA C3 Porsche C3083,79 złOPIS PRODUKTU
ENVIRO+ 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem SAE 5W-30 do silników benzynowych zatwierdzonym przez producentów OEM. Posiada aprobatę do usług serwisowych silników pojazdów VAG (Volkswagen Automotive Group) takich jak Volkswagen / Audi / Skoda / Seat. Wykorzystuje najnowszą technologie mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Enviro+ 5W-30 posiada aprobatę VW 504.00/507.00 i przewyższa normę ACEA C3.
ZASTOSOWANIEENVIRO+ 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 & 8+ cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych ( w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych. Jest odpowiedni do stosowania w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa (FSI/TSI) oraz w silnikach wysokoprężnych małej mocy (TDI), w tym do tych z lub bez filtra cząstek stałych DPF.ENVIRO+ 5W-30 jest odpowiedni do stosowania w wielu pojazdach. Może by ć używany tam, gdzie wymienione są oleje spełniające normę ACEA C3. Może być również używany w modelach wyprodukowanych przed modelem z 2008r., gdzie wymagane są specyfikacje ACEA A1/B1 i A5/B5 oraz ACEA A3/B4. Jest także odpowiedni do stosowania, gdy musi być spełniona norma MB 229.31/229.51 oraz BMW Longlife-04 w pojazdach takich jak Mercedes Benz, BMW, Porsche, Jeep, Chrysler & SsangYong.ENVIRO+ 5W-30 nie jest zalecany do motocykli.ZALETY PRODUKTU
- Produkt zaaprobowany przez producentów pozwalający zachować gwarancję i właściwości techniczne pojazdu
- Wydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany oleju
- Maintains fuel economy Zmniejsza spalanie paliwa
- Doskonała ochrona podzespołów do kontroli emisji spalin takich jak filtry cząstek stałych DPF oraz katalizatory
- Maksymalna ochrona przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku
- Utrzymanie właściwej lepkości nawet podczas użytkowania w bardzo wysokiej temperaturze
- Doskonałe osiągi przy rozruchu zimnego silnika, minimalizujące tarcie i zużycie przy rozruchu
SPEŁNIA NORMY OEM
- VW Standard 504 00
- VW Standard 507 00
SPECYFIKACJE PRODUCENTÓW
- ACEA C3
- BMW LL-04
- BMW Longlife-04
- Chrysler MS-11106
- Fiat 9.55535-S3
- MB 229.31
- MB 229.51
- Porsche C30
- VW 504 00
- VW 504 00 / 507 00
- VW 507 00
ODPOWIEDNI GDY WYMAGENE SĄ:
- A5/B5 (PRIOR TO 2008)
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A3/B4 (PRIOR TO 2008)
- ACEA C2
Penrite Enviro+ 0W20 1L Petrol Fyll Synthetic ILSAC GF-6A Chrysler MS-639552,14 złOPIS PRODUKTU
Enviro+ 0w-20 jest w pełni syntetycznym olejem klasy premium charakteryzującym się lepkością SAE 0w-20. Jest olejem niskopopiołowym wyprodukowanym z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod formulacji dodatków. Produkowany w oparciu o najwyżej jakości bazy olejowe, charakteryzujące się niskim wspólczynnikiem odparowania cieczy.
ZASTOSOWANIEEnviro+ 0w-20 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych niekoemisyjnych silnikach benzynowych, 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, doładowanych i turbodoładowanych. Może być również stosowany w pojazdach z napędem hybrydowym.
Enviro+ 0w-20 zaleca się do zastosowania w aplikacjach wymagających spełniania specyfiacji dotyczących ekonomiki spalania w takich pojazdach jak: Toyota 86 GT; Subaru BRZ; Jeep KL Cherokee 2,4L; Mazda CX-5, Nissan Almera. Może być również stosowany w modelach Forda gdzie wymagana są specyfikacje M2C945-A; M2C947-A oraz modelach Chryslera wymagających specyfikacji MS-6395 0w20.Może być także stosowany w innych modelach marek:Chrysler; Ford, GM; Honda, Jaguar; Toyota; Lexus; Mazda; Mitsubishi, Nissan; Subaru, Suzuki.Enviro+ 0w-20 jest olejem zaprojektowanym do stosowania w pojazdach napędznych benzyną, etanolem, LPG włącznie bezpośrednim wtryskiem LPI oraz tych wykorzystujących napęd hybrydowy spalinowo/elektryczny.Enviro+ 0w-20 nie nadaje się do stosowania w pojazdach napędzanych olejem napędowym oraz w motocyklach z mokrym sprzęgłem.ZELETY PRODUKTU
spełnia najnowsze normy API SN dotyczące ochrony przed zużyciem komponentów silnika oraz utrzymania czystości silnikamoże być stosowany w wydłużonych interwałach wymiany olejuwspiera ekonomikę spalania paliwa; >2% VID testwydłuża żywotność silnikakompatybilny z etanolemmoże być stosowany w pojazdach z napędem hybrydowymodporny na zmiany lepkości w wysokich temperaturachzapewnia ochronę silnika podczas „zimnego rozruchu” dzięki czemu zapobiega uszkodzeniu powierzchni jego komponentówSPEŁNIA NORMY (OEM)
- API SN Plus
- API SP Resource Conserving
- ILSAC GF-6A
SPECYFIKACJE PRODUCENTÓW
- API SN Plus
- API SP
- API SP Resource Conserving
- Chrysler MS-6395
- Ford M2C945-A
- Ford M2C947-A
- GMW 16182
- ILSAC GF-6A
ODPOWIEDNI GDY WYMAGENE SĄ:
- API SL
- API SM
- API SN
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
Penrite Enviro+ C2 0W30 5L Full Synthetic BMW Longlife-12 FE VW 506 01 MB 229.61325,84 złOPIS PRODUKTU
ENVIRO+ C2 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy long life SAE 0W-30. Jest produkowany przy użyciu zaawansowanej technologii dodatków mid SAPS zapewniającej doskonałą ochronę silnika.
ENVIRO+ C2 spełnia wymagania europejskich norm ACEA C2 i API SP, a także wiele innych specyfikacji producenta.
ZASTOSOWANIE
ENVIRO+ C2 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych o niskiej emisji spalin, 4, 6 i 8+ cylindrach, z wieloma wałkami rozrządu, wieloma zaworami (w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym hybrydowych
ENVIRO+ C2 można stosować tam, gdzie producent określa oleje klasy SAE 0W-20, SAE 0W-30 i SAE 5W-30. Można go stosować tam, gdzie określono ACEA C2 i ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5 oraz gdzie wymagane są oleje klasy API SP, API SN Plus, API SN lub API SM.
ENVIRO+ C2 to olej silnikowy mid-SAPS przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i lekkich silnikach wysokoprężnych, w tym tych wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin, takie jak filtry cząstek stałych (DPF). Można go stosować w silnikach wysokoprężnych Toyota Hilux, Prado i Land Cruiser z roku modelowego 2015+ i spełnia wymagania Ford WSS-M2C950-A do stosowania w silnikach wysokoprężnych Forda, takich jak Focus, Mondeo i PXII Ford Ranger. Można go również stosować w wielu innych markach i modelach, w tym -
Toyota Hilux, Prado, Land Cruiser, Fortuner i RAV 4
Ford Ranger, Everest, Kuga, Mondeo, Focus
Alfa Romero Giulietta, Mito
Fiat Panda
Honda CR-V
Iveco Daily
Jaguar F Type, XE, XF, XJ, XK
Jeep Renegade, Cherokee
Land Rover Discovery 4, Freelander, Range Rover Sport
Peugeot 308
Subaru Forester, Outback
VW Touareg, T5
Pojazdy i rodzaje paliw
ENVIRO+ C2 nadaje się do stosowania w samochodach osobowych, 4WD i lekkich pojazdach użytkowych. Nie zaleca się stosowania w motocyklach. Można go stosować w silnikach benzynowych / E10 i Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF) lub bez niego.UWAGA: NIE zaleca się stosowania w motocyklach z mokrym sprzęgłem.
ZALETY PRODUKTU
NAJNOWSZA technologia spełniająca normy API SN oraz ACEA C2 zapewnia ochronę przed zużyciem, skutecznie ogranicza gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku przy zachowaniu dużej mocyDzięki zastosowaniu wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków wspiera ochronę oraz osiągi silnikaOdpowiedni do pojazdów z filtrem DPFDłuższa żywotność katalizatoraWydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany olejuPrzyjazny dla układu kontroli emisji spalinMniejsze zużycie oleju dzięki odporności na ścinanieSpełnia normy
- ACEA C2
- API SP
- BMW Longlife-12 FE
- Chrysler MS-13340
- Fiat 9.55535-DS1
- Fiat 9.55535-GS1
- Ford M2C950-A
- Ford WSS-M2C950-A
- MB 229.61
- STJLR.03.5007
- VW 506 01
Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje
- ACEA A5/B5
- API SN
- API SN Plus
Silnikowe (42)
Szukaj