Szukaj
Marka Oleju
Cena

1 products

1 products

kontakt@wymienolej.pl
Wysyłka w ciągu 24H
Produkty dostępne od ręki
przelewy24 blik visa mastercard

Smary (1)

Szukaj

1 products

Ustaw kierunek rosnący Ustaw kierunek malejący
  1. Penrite CAM ASSEMBLY LUBE 100g Pasta montażowa do wałka rozrządu
    55,86 zł

    Cam Assembly Lube to specjalna lepka pasta na bazie smaru, przeznaczona do wstępnego smarowania części silnika podczas procesu montażu silnika. Zawiera inhibitory rdzy, inhibitory utleniania, dodatki zwiększające lepkość, cynk i grafitowe środki przeciwzużyciowe, aby zapewnić doskonałą ochronę smarowania silnika przed i podczas pierwszego uruchomienia nowych lub regenerowanych silników.

    ZASTOSOWANIE
    Smar Cam Assembly Lube jest zalecany do wstępnego smarowania elementów silnika podczas montażu. Elementy te obejmują krzywki wałka rozrządu, popychacze, czopy, łożyska wałka rozrządu i wału korbowego, końcówki popychaczy, wahacze, tuleje, koła zębate, łożyska oporowe i łańcuchy rozrządu.

    Smar Cam Assembly Lube jest nakładany bezpośrednio na ruchome lub nieruchome powierzchnie, które stykają się z innymi ruchomymi powierzchniami, które normalnie byłyby smarowane olejem silnikowym po ustabilizowaniu się ciśnienia oleju. Wymagana jest tylko cienka warstwa produktu, dlatego należy go stosować oszczędnie. Produkt rozprasza się w smarze silnika po pierwszym uruchomieniu.

    Smar Cam Assembly Lube zapewnia wstępne smarowanie hydrodynamiczne i tworzy barierę smaru między ruchomymi częściami. Może wytrzymać obciążenia powyżej 200 000 psi, zapewniając doskonałą warstwę ochronną pod ekstremalnym ciśnieniem i obciążeniami udarowymi silnika.

    Smar do montażu wałka rozrządu zawiera lepki dodatek, dzięki czemu skutecznie przylega do powierzchni podczas montażu silnika, zapewniając znacznie lepsze początkowe smarowanie w porównaniu ze standardowym olejem silnikowym, który może spływać z części podczas montażu.

    Smar do montażu wałka rozrządu jest również stosowany z największą skutecznością w starych silnikach z odsłoniętymi zaworami i sprężynami zaworowymi jako środek ochrony przed rdzą i korozją, gdy pojazd nie jest używany.

    Uwaga: nie należy go stosować na tłokach, ponieważ grafit może utrudniać proces docierania.

    Penrite zaleca stosowanie oleju do docierania w przypadku nowych i regenerowanych silników.

    Dowiedz się więcej
Nie ma więcej produktów