Wyczyść
Szukaj

4 products

4 products

kontakt@wymienolej.pl
Wysyłka w ciągu 24H
Produkty dostępne od ręki
przelewy24 blik visa mastercard

Silnikowe (42)

4 products

Ustaw kierunek rosnący Ustaw kierunek malejący
  1. Penrite Enviro+ 5W30 5L Full Synthetic OEM VW 504 00 / 507 00 ACEA C3 Porsche C30
    368,66 zł

    OPIS PRODUKTU 

    ENVIRO+  5W-30  jest  wysokiej  jakości  w  pełni  syntetycznym  olejem  SAE  5W-30  do  silników  benzynowych zatwierdzonym przez producentów OEM. Posiada aprobatę do usług serwisowych silników pojazdów VAG (Volkswagen Automotive Group) takich jak Volkswagen / Audi / Skoda / Seat. Wykorzystuje najnowszą technologie mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Enviro+ 5W-30 posiada aprobatę VW 504.00/507.00 i przewyższa normę ACEA C3.


    ZASTOSOWANIE

    ENVIRO+ 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 & 8+ cylindrowych, z wieloma wałkami  rozrządu,  wielozaworowych  (  w  tym  VVT),  wolnossących,  doładowanych  i  turbodoładowanych. Jest odpowiedni do stosowania w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa (FSI/TSI) oraz w silnikach wysokoprężnych małej mocy (TDI), w tym do tych z lub bez filtra cząstek stałych DPF.
     
    ENVIRO+ 5W-30 jest odpowiedni do stosowania w wielu pojazdach. Może by ć używany tam, gdzie wymienione są oleje spełniające normę ACEA C3. Może być również używany w modelach wyprodukowanych przed modelem z 2008r., gdzie wymagane są specyfikacje ACEA A1/B1 i A5/B5 oraz ACEA A3/B4. Jest także odpowiedni do stosowania, gdy musi być spełniona norma MB 229.31/229.51 oraz BMW Longlife-04 w pojazdach takich jak Mercedes Benz, BMW, Porsche, Jeep, Chrysler & SsangYong.
     
    ENVIRO+ 5W-30 nie jest zalecany do motocykli.

    UWAGA: podczas wymiany oleju Penrite zaleca stosowanie Penrite Engine Flush, szybko działającej, bezrozpuszczalnikowej płukanki do czyszczenia silnika, która usuwa stare osady z silnika, szlam i zanieczyszczenia. Zawiera dodatek cynku chroniący silnik przed zużyciem, a jego szybko działająca formuła działa w ciągu 10 minut.

    W przypadku pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych do silników wysokoprężnych zalecamy stosowanie środka Penrite ENVIRO+DPF CLEANER do czyszczenia i zapobiegania zapychania filtra DPF, maksymalizacji żywotności katalizatora oraz poprawy wydajności silnika, mocy i oszczędności paliwa. * Oleje Low SAPS mogą być czasami określane jako oleje „Low Ash”

    ZALETY PRODUKTU

    • Produkt zaaprobowany przez producentów pozwalający zachować gwarancję i właściwości techniczne pojazdu
    • Wydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany oleju  
    • Maintains fuel economy Zmniejsza spalanie paliwa
    • Doskonała ochrona podzespołów do kontroli emisji spalin takich jak filtry  cząstek stałych DPF oraz katalizatory
    • Maksymalna ochrona przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku
    • Utrzymanie właściwej lepkości nawet podczas użytkowania w bardzo wysokiej temperaturze  
    • Doskonałe osiągi przy rozruchu zimnego silnika, minimalizujące tarcie i zużycie przy rozruchu

    SPEŁNIA NORMY OEM

    • VW Standard 504 00
    • VW Standard 507 00

    SPECYFIKACJE PRODUCENTÓW

    • ACEA C3
    • BMW LL-04
    • BMW Longlife-04
    • Chrysler MS-11106
    • Fiat 9.55535-S3
    • MB 229.31
    • MB 229.51
    • Porsche C30
    • VW 504 00
    • VW 504 00 / 507 00
    • VW 507 00

    ODPOWIEDNI GDY WYMAGENE SĄ:

    • A5/B5 (PRIOR TO 2008)
    • ACEA A1/B1 (Obsolete)
    • ACEA A3/B4 (PRIOR TO 2008)
    • ACEA C2
    Dowiedz się więcej
  2. Penrite Enviro+ 5W30 1L Full Synthetic OEM VW 504 00 / 507 00 ACEA C3 Porsche C30
    83,79 zł

    OPIS PRODUKTU 

    ENVIRO+  5W-30  jest  wysokiej  jakości  w  pełni  syntetycznym  olejem  SAE  5W-30  do  silników  benzynowych zatwierdzonym przez producentów OEM. Posiada aprobatę do usług serwisowych silników pojazdów VAG (Volkswagen Automotive Group) takich jak Volkswagen / Audi / Skoda / Seat. Wykorzystuje najnowszą technologie mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Enviro+ 5W-30 posiada aprobatę VW 504.00/507.00 i przewyższa normę ACEA C3.


    ZASTOSOWANIE

    ENVIRO+ 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 & 8+ cylindrowych, z wieloma wałkami  rozrządu,  wielozaworowych  (  w  tym  VVT),  wolnossących,  doładowanych  i  turbodoładowanych. Jest odpowiedni do stosowania w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa (FSI/TSI) oraz w silnikach wysokoprężnych małej mocy (TDI), w tym do tych z lub bez filtra cząstek stałych DPF.
     
    ENVIRO+ 5W-30 jest odpowiedni do stosowania w wielu pojazdach. Może by ć używany tam, gdzie wymienione są oleje spełniające normę ACEA C3. Może być również używany w modelach wyprodukowanych przed modelem z 2008r., gdzie wymagane są specyfikacje ACEA A1/B1 i A5/B5 oraz ACEA A3/B4. Jest także odpowiedni do stosowania, gdy musi być spełniona norma MB 229.31/229.51 oraz BMW Longlife-04 w pojazdach takich jak Mercedes Benz, BMW, Porsche, Jeep, Chrysler & SsangYong.
     
    ENVIRO+ 5W-30 nie jest zalecany do motocykli.
     

    ZALETY PRODUKTU

    • Produkt zaaprobowany przez producentów pozwalający zachować gwarancję i właściwości techniczne pojazdu
    • Wydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany oleju  
    • Maintains fuel economy Zmniejsza spalanie paliwa
    • Doskonała ochrona podzespołów do kontroli emisji spalin takich jak filtry  cząstek stałych DPF oraz katalizatory
    • Maksymalna ochrona przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku
    • Utrzymanie właściwej lepkości nawet podczas użytkowania w bardzo wysokiej temperaturze  
    • Doskonałe osiągi przy rozruchu zimnego silnika, minimalizujące tarcie i zużycie przy rozruchu

    SPEŁNIA NORMY OEM

    • VW Standard 504 00
    • VW Standard 507 00

    SPECYFIKACJE PRODUCENTÓW

    • ACEA C3
    • BMW LL-04
    • BMW Longlife-04
    • Chrysler MS-11106
    • Fiat 9.55535-S3
    • MB 229.31
    • MB 229.51
    • Porsche C30
    • VW 504 00
    • VW 504 00 / 507 00
    • VW 507 00

    ODPOWIEDNI GDY WYMAGENE SĄ:

    • A5/B5 (PRIOR TO 2008)
    • ACEA A1/B1 (Obsolete)
    • ACEA A3/B4 (PRIOR TO 2008)
    • ACEA C2
    Dowiedz się więcej
  3. Penrite Enviro+ C2 0W30 5L Full Synthetic BMW Longlife-12 FE VW 506 01 MB 229.61
    325,84 zł

    OPIS PRODUKTU

    ENVIRO+ C2 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy long life SAE 0W-30. Jest produkowany przy użyciu zaawansowanej technologii dodatków mid SAPS zapewniającej doskonałą ochronę silnika.

    ENVIRO+ C2 spełnia wymagania europejskich norm ACEA C2 i API SP, a także wiele innych specyfikacji producenta.

    ZASTOSOWANIE

    ENVIRO+ C2 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych o niskiej emisji spalin, 4, 6 i 8+ cylindrach, z wieloma wałkami rozrządu, wieloma zaworami (w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym hybrydowych

    ENVIRO+ C2 można stosować tam, gdzie producent określa oleje klasy SAE 0W-20, SAE 0W-30 i SAE 5W-30. Można go stosować tam, gdzie określono ACEA C2 i ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5 oraz gdzie wymagane są oleje klasy API SP, API SN Plus, API SN lub API SM.

    ENVIRO+ C2 to olej silnikowy mid-SAPS przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i lekkich silnikach wysokoprężnych, w tym tych wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin, takie jak filtry cząstek stałych (DPF). Można go stosować w silnikach wysokoprężnych Toyota Hilux, Prado i Land Cruiser z roku modelowego 2015+ i spełnia wymagania Ford WSS-M2C950-A do stosowania w silnikach wysokoprężnych Forda, takich jak Focus, Mondeo i PXII Ford Ranger. Można go również stosować w wielu innych markach i modelach, w tym -

    Toyota Hilux, Prado, Land Cruiser, Fortuner i RAV 4
    Ford Ranger, Everest, Kuga, Mondeo, Focus
    Alfa Romero Giulietta, Mito
    Fiat Panda
    Honda CR-V
    Iveco Daily
    Jaguar F Type, XE, XF, XJ, XK
    Jeep Renegade, Cherokee
    Land Rover Discovery 4, Freelander, Range Rover Sport
    Peugeot 308
    Subaru Forester, Outback
    VW Touareg, T5
    Pojazdy i rodzaje paliw
    ENVIRO+ C2 nadaje się do stosowania w samochodach osobowych, 4WD i lekkich pojazdach użytkowych. Nie zaleca się stosowania w motocyklach. Można go stosować w silnikach benzynowych / E10 i Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF) lub bez niego.

    UWAGA: NIE zaleca się stosowania w motocyklach z mokrym sprzęgłem.

    ZALETY PRODUKTU

    NAJNOWSZA technologia spełniająca normy API SN oraz ACEA C2 zapewnia ochronę przed zużyciem, skutecznie ogranicza gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku przy zachowaniu dużej mocy
     
    Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków wspiera ochronę oraz osiągi silnika
     
    Odpowiedni do pojazdów z filtrem DPF
     
    Dłuższa żywotność katalizatora
     
    Wydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany oleju
     
    Przyjazny dla układu kontroli emisji spalin
     
    Mniejsze zużycie oleju dzięki odporności na ścinanie
     

    Spełnia normy

    • ACEA C2
    • API SP
    • BMW Longlife-12 FE
    • Chrysler MS-13340
    • Fiat 9.55535-DS1
    • Fiat 9.55535-GS1
    • Ford M2C950-A
    • Ford WSS-M2C950-A
    • MB 229.61
    • STJLR.03.5007
    • VW 506 01

    Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje

    • ACEA A5/B5
    • API SN
    • API SN Plus
    Dowiedz się więcej
  4. Penrite Enviro+ C2 0W30 1L Full Synthetic BMW Longlife-12 FE VW 506 01 MB 229.61
    76,00 zł

    OPIS PRODUKTU

    ENVIRO+ C2 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy long life SAE 0W-30. Jest produkowany przy użyciu zaawansowanej technologii dodatków mid SAPS zapewniającej doskonałą ochronę silnika.

    ENVIRO+ C2 spełnia wymagania europejskich norm ACEA C2 i API SP, a także wiele innych specyfikacji producenta.

    ZASTOSOWANIE

    ENVIRO+ C2 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych o niskiej emisji spalin, 4, 6 i 8+ cylindrach, z wieloma wałkami rozrządu, wieloma zaworami (w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym hybrydowych

    ENVIRO+ C2 można stosować tam, gdzie producent określa oleje klasy SAE 0W-20, SAE 0W-30 i SAE 5W-30. Można go stosować tam, gdzie określono ACEA C2 i ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5 oraz gdzie wymagane są oleje klasy API SP, API SN Plus, API SN lub API SM.

    ENVIRO+ C2 to olej silnikowy mid-SAPS przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i lekkich silnikach wysokoprężnych, w tym tych wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin, takie jak filtry cząstek stałych (DPF). Można go stosować w silnikach wysokoprężnych Toyota Hilux, Prado i Land Cruiser z roku modelowego 2015+ i spełnia wymagania Ford WSS-M2C950-A do stosowania w silnikach wysokoprężnych Forda, takich jak Focus, Mondeo i PXII Ford Ranger. Można go również stosować w wielu innych markach i modelach, w tym -

    Toyota Hilux, Prado, Land Cruiser, Fortuner i RAV 4
    Ford Ranger, Everest, Kuga, Mondeo, Focus
    Alfa Romero Giulietta, Mito
    Fiat Panda
    Honda CR-V
    Iveco Daily
    Jaguar F Type, XE, XF, XJ, XK
    Jeep Renegade, Cherokee
    Land Rover Discovery 4, Freelander, Range Rover Sport
    Peugeot 308
    Subaru Forester, Outback
    VW Touareg, T5
    Pojazdy i rodzaje paliw
    ENVIRO+ C2 nadaje się do stosowania w samochodach osobowych, 4WD i lekkich pojazdach użytkowych. Nie zaleca się stosowania w motocyklach. Można go stosować w silnikach benzynowych / E10 i Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF) lub bez niego.

    UWAGA: NIE zaleca się stosowania w motocyklach z mokrym sprzęgłem.

    ZALETY PRODUKTU

    NAJNOWSZA technologia spełniająca normy API SN oraz ACEA C2 zapewnia ochronę przed zużyciem, skutecznie ogranicza gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku przy zachowaniu dużej mocy
     
    Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków wspiera ochronę oraz osiągi silnika
     
    Odpowiedni do pojazdów z filtrem DPF
     
    Dłuższa żywotność katalizatora
     
    Wydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany oleju
     
    Przyjazny dla układu kontroli emisji spalin
     
    Mniejsze zużycie oleju dzięki odporności na ścinanie
     

    Spełnia normy

    • ACEA C2
    • API SP
    • BMW Longlife-12 FE
    • Chrysler MS-13340
    • Fiat 9.55535-DS1
    • Fiat 9.55535-GS1
    • Ford M2C950-A
    • Ford WSS-M2C950-A
    • MB 229.61
    • STJLR.03.5007
    • VW 506 01

    Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje

    • ACEA A5/B5
    • API SN
    • API SN Plus
    Dowiedz się więcej
Nie ma więcej produktów