Wyczyść
Szukaj

4 products

4 products

kontakt@wymienolej.pl
Wysyłka w ciągu 24H
Produkty dostępne od ręki
przelewy24 blik visa mastercard

Oleje (48)

4 products

Ustaw kierunek rosnący Ustaw kierunek malejący
  1. Penrite HPR 5 5W40 1L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A40
    55,85 zł

    OPIS PRODUKTU

    HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
    Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
    Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
    Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
    HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.

    ZASTOSOWANIE

    HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.

    HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.

    Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.

    HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,

    HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.

    HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.

    HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.

    ZALETY PRODUKTU

    • Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
    • Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
    • Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
    • Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
    • Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
    • Podwyższa osiągi silnika

     

    Normy branżowe

    • API LICENSED
    • API SN Plus
    • API SP
    • MB-Approval 229.5

     

    Pozostałe normy

    • ACEA A3/B4
    • API SN Plus
    • API SP
    • BMW LL-01
    • BMW Longlife-01
    • Chrysler MS-6395G
    • Ford M2C153-G
    • Ford M2C153-H
    • Ford M2C912-A
    • Ford M2C913-A
    • Ford M2C913-B
    • Ford WSS-M2C913-A
    • Ford WSS-M2C913-B
    • GM 4718M
    • GM-LL-B-025
    • MB 229.3.
    • MB 229.5.
    • Opel B 040 2095
    • Porsche A40
    • PSA B71 2296
    • Renault RN 0700
    • Renault RN 0710
    • Rover RES.22.OL.22
    • VW 502 00
    • VW 505 00

     

    Nadaje sie również

    • ACEA A1/B1 (Obsolete)
    • ACEA A5/B5
    • API SL
    • API SM
    • API SN
    • API SN/CF
    • Ford M2C913-C
    • Ford M2C913-D
    • Ford WSS-M2C913-C
    • Ford WSS-M2C913-D
    • ILSAC GF-3
    • ILSAC GF-4
    • ILSAC GF-5
    Dowiedz się więcej
  2. Penrite HPR 5 5W40 5L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A40
    219,70 zł

    OPIS PRODUKTU

    HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
    Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
    Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
    Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
    HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.

    ZASTOSOWANIE

    HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.

    HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.

    Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.

    HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,

    HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.

    HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.

    HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.

    ZALETY PRODUKTU

    • Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
    • Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
    • Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
    • Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
    • Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
    • Podwyższa osiągi silnika

     

    Normy branżowe

    • API LICENSED
    • API SN Plus
    • API SP
    • MB-Approval 229.5

     

    Pozostałe normy

    • ACEA A3/B4
    • API SN Plus
    • API SP
    • BMW LL-01
    • BMW Longlife-01
    • Chrysler MS-6395G
    • Ford M2C153-G
    • Ford M2C153-H
    • Ford M2C912-A
    • Ford M2C913-A
    • Ford M2C913-B
    • Ford WSS-M2C913-A
    • Ford WSS-M2C913-B
    • GM 4718M
    • GM-LL-B-025
    • MB 229.3.
    • MB 229.5.
    • Opel B 040 2095
    • Porsche A40
    • PSA B71 2296
    • Renault RN 0700
    • Renault RN 0710
    • Rover RES.22.OL.22
    • VW 502 00
    • VW 505 00

     

    Nadaje sie również

    • ACEA A1/B1 (Obsolete)
    • ACEA A5/B5
    • API SL
    • API SM
    • API SN
    • API SN/CF
    • Ford M2C913-C
    • Ford M2C913-D
    • Ford WSS-M2C913-C
    • Ford WSS-M2C913-D
    • ILSAC GF-3
    • ILSAC GF-4
    • ILSAC GF-5
    Dowiedz się więcej
  3. Penrite Enviro+ 5W30 5L Full Synthetic OEM VW 504 00 / 507 00 ACEA C3 Porsche C30
    368,66 zł

    OPIS PRODUKTU 

    ENVIRO+  5W-30  jest  wysokiej  jakości  w  pełni  syntetycznym  olejem  SAE  5W-30  do  silników  benzynowych zatwierdzonym przez producentów OEM. Posiada aprobatę do usług serwisowych silników pojazdów VAG (Volkswagen Automotive Group) takich jak Volkswagen / Audi / Skoda / Seat. Wykorzystuje najnowszą technologie mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Enviro+ 5W-30 posiada aprobatę VW 504.00/507.00 i przewyższa normę ACEA C3.


    ZASTOSOWANIE

    ENVIRO+ 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 & 8+ cylindrowych, z wieloma wałkami  rozrządu,  wielozaworowych  (  w  tym  VVT),  wolnossących,  doładowanych  i  turbodoładowanych. Jest odpowiedni do stosowania w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa (FSI/TSI) oraz w silnikach wysokoprężnych małej mocy (TDI), w tym do tych z lub bez filtra cząstek stałych DPF.
     
    ENVIRO+ 5W-30 jest odpowiedni do stosowania w wielu pojazdach. Może by ć używany tam, gdzie wymienione są oleje spełniające normę ACEA C3. Może być również używany w modelach wyprodukowanych przed modelem z 2008r., gdzie wymagane są specyfikacje ACEA A1/B1 i A5/B5 oraz ACEA A3/B4. Jest także odpowiedni do stosowania, gdy musi być spełniona norma MB 229.31/229.51 oraz BMW Longlife-04 w pojazdach takich jak Mercedes Benz, BMW, Porsche, Jeep, Chrysler & SsangYong.
     
    ENVIRO+ 5W-30 nie jest zalecany do motocykli.

    UWAGA: podczas wymiany oleju Penrite zaleca stosowanie Penrite Engine Flush, szybko działającej, bezrozpuszczalnikowej płukanki do czyszczenia silnika, która usuwa stare osady z silnika, szlam i zanieczyszczenia. Zawiera dodatek cynku chroniący silnik przed zużyciem, a jego szybko działająca formuła działa w ciągu 10 minut.

    W przypadku pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych do silników wysokoprężnych zalecamy stosowanie środka Penrite ENVIRO+DPF CLEANER do czyszczenia i zapobiegania zapychania filtra DPF, maksymalizacji żywotności katalizatora oraz poprawy wydajności silnika, mocy i oszczędności paliwa. * Oleje Low SAPS mogą być czasami określane jako oleje „Low Ash”

    ZALETY PRODUKTU

    • Produkt zaaprobowany przez producentów pozwalający zachować gwarancję i właściwości techniczne pojazdu
    • Wydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany oleju  
    • Maintains fuel economy Zmniejsza spalanie paliwa
    • Doskonała ochrona podzespołów do kontroli emisji spalin takich jak filtry  cząstek stałych DPF oraz katalizatory
    • Maksymalna ochrona przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku
    • Utrzymanie właściwej lepkości nawet podczas użytkowania w bardzo wysokiej temperaturze  
    • Doskonałe osiągi przy rozruchu zimnego silnika, minimalizujące tarcie i zużycie przy rozruchu

    SPEŁNIA NORMY OEM

    • VW Standard 504 00
    • VW Standard 507 00

    SPECYFIKACJE PRODUCENTÓW

    • ACEA C3
    • BMW LL-04
    • BMW Longlife-04
    • Chrysler MS-11106
    • Fiat 9.55535-S3
    • MB 229.31
    • MB 229.51
    • Porsche C30
    • VW 504 00
    • VW 504 00 / 507 00
    • VW 507 00

    ODPOWIEDNI GDY WYMAGENE SĄ:

    • A5/B5 (PRIOR TO 2008)
    • ACEA A1/B1 (Obsolete)
    • ACEA A3/B4 (PRIOR TO 2008)
    • ACEA C2
    Dowiedz się więcej
  4. Penrite Enviro+ 5W30 1L Full Synthetic OEM VW 504 00 / 507 00 ACEA C3 Porsche C30
    83,79 zł

    OPIS PRODUKTU 

    ENVIRO+  5W-30  jest  wysokiej  jakości  w  pełni  syntetycznym  olejem  SAE  5W-30  do  silników  benzynowych zatwierdzonym przez producentów OEM. Posiada aprobatę do usług serwisowych silników pojazdów VAG (Volkswagen Automotive Group) takich jak Volkswagen / Audi / Skoda / Seat. Wykorzystuje najnowszą technologie mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Enviro+ 5W-30 posiada aprobatę VW 504.00/507.00 i przewyższa normę ACEA C3.


    ZASTOSOWANIE

    ENVIRO+ 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 & 8+ cylindrowych, z wieloma wałkami  rozrządu,  wielozaworowych  (  w  tym  VVT),  wolnossących,  doładowanych  i  turbodoładowanych. Jest odpowiedni do stosowania w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa (FSI/TSI) oraz w silnikach wysokoprężnych małej mocy (TDI), w tym do tych z lub bez filtra cząstek stałych DPF.
     
    ENVIRO+ 5W-30 jest odpowiedni do stosowania w wielu pojazdach. Może by ć używany tam, gdzie wymienione są oleje spełniające normę ACEA C3. Może być również używany w modelach wyprodukowanych przed modelem z 2008r., gdzie wymagane są specyfikacje ACEA A1/B1 i A5/B5 oraz ACEA A3/B4. Jest także odpowiedni do stosowania, gdy musi być spełniona norma MB 229.31/229.51 oraz BMW Longlife-04 w pojazdach takich jak Mercedes Benz, BMW, Porsche, Jeep, Chrysler & SsangYong.
     
    ENVIRO+ 5W-30 nie jest zalecany do motocykli.
     

    ZALETY PRODUKTU

    • Produkt zaaprobowany przez producentów pozwalający zachować gwarancję i właściwości techniczne pojazdu
    • Wydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany oleju  
    • Maintains fuel economy Zmniejsza spalanie paliwa
    • Doskonała ochrona podzespołów do kontroli emisji spalin takich jak filtry  cząstek stałych DPF oraz katalizatory
    • Maksymalna ochrona przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku
    • Utrzymanie właściwej lepkości nawet podczas użytkowania w bardzo wysokiej temperaturze  
    • Doskonałe osiągi przy rozruchu zimnego silnika, minimalizujące tarcie i zużycie przy rozruchu

    SPEŁNIA NORMY OEM

    • VW Standard 504 00
    • VW Standard 507 00

    SPECYFIKACJE PRODUCENTÓW

    • ACEA C3
    • BMW LL-04
    • BMW Longlife-04
    • Chrysler MS-11106
    • Fiat 9.55535-S3
    • MB 229.31
    • MB 229.51
    • Porsche C30
    • VW 504 00
    • VW 504 00 / 507 00
    • VW 507 00

    ODPOWIEDNI GDY WYMAGENE SĄ:

    • A5/B5 (PRIOR TO 2008)
    • ACEA A1/B1 (Obsolete)
    • ACEA A3/B4 (PRIOR TO 2008)
    • ACEA C2
    Dowiedz się więcej
Nie ma więcej produktów