-
Penrite HPR 5 5W40 1L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A4055,85 zł
OPIS PRODUKTU
HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.ZASTOSOWANIE
HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.
Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.
HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,
HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.
HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.
HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.
ZALETY PRODUKTU
- Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
- Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
- Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
- Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Podwyższa osiągi silnika
Normy branżowe
- API LICENSED
- API SN Plus
- API SP
- MB-Approval 229.5
Pozostałe normy
- ACEA A3/B4
- API SN Plus
- API SP
- BMW LL-01
- BMW Longlife-01
- Chrysler MS-6395G
- Ford M2C153-G
- Ford M2C153-H
- Ford M2C912-A
- Ford M2C913-A
- Ford M2C913-B
- Ford WSS-M2C913-A
- Ford WSS-M2C913-B
- GM 4718M
- GM-LL-B-025
- MB 229.3.
- MB 229.5.
- Opel B 040 2095
- Porsche A40
- PSA B71 2296
- Renault RN 0700
- Renault RN 0710
- Rover RES.22.OL.22
- VW 502 00
- VW 505 00
Nadaje sie również
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A5/B5
- API SL
- API SM
- API SN
- API SN/CF
- Ford M2C913-C
- Ford M2C913-D
- Ford WSS-M2C913-C
- Ford WSS-M2C913-D
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
Penrite HPR 5 5W40 5L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A40219,70 złOPIS PRODUKTU
HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.ZASTOSOWANIE
HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.
Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.
HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,
HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.
HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.
HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.
ZALETY PRODUKTU
- Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
- Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
- Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
- Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Podwyższa osiągi silnika
Normy branżowe
- API LICENSED
- API SN Plus
- API SP
- MB-Approval 229.5
Pozostałe normy
- ACEA A3/B4
- API SN Plus
- API SP
- BMW LL-01
- BMW Longlife-01
- Chrysler MS-6395G
- Ford M2C153-G
- Ford M2C153-H
- Ford M2C912-A
- Ford M2C913-A
- Ford M2C913-B
- Ford WSS-M2C913-A
- Ford WSS-M2C913-B
- GM 4718M
- GM-LL-B-025
- MB 229.3.
- MB 229.5.
- Opel B 040 2095
- Porsche A40
- PSA B71 2296
- Renault RN 0700
- Renault RN 0710
- Rover RES.22.OL.22
- VW 502 00
- VW 505 00
Nadaje sie również
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A5/B5
- API SL
- API SM
- API SN
- API SN/CF
- Ford M2C913-C
- Ford M2C913-D
- Ford WSS-M2C913-C
- Ford WSS-M2C913-D
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
Penrite Enviro+ 0W20 5L Petrol Fyll Synthetic ILSAC GF-6A Chrysler MS-6395221,57 złOPIS PRODUKTU
Enviro+ 0w-20 jest w pełni syntetycznym olejem klasy premium charakteryzującym się lepkością SAE 0w-20. Jest olejem niskopopiołowym wyprodukowanym z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod formulacji dodatków. Produkowany w oparciu o najwyżej jakości bazy olejowe, charakteryzujące się niskim wspólczynnikiem odparowania cieczy.
ZASTOSOWANIEEnviro+ 0w-20 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych niekoemisyjnych silnikach benzynowych, 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, doładowanych i turbodoładowanych. Może być również stosowany w pojazdach z napędem hybrydowym.
Enviro+ 0w-20 zaleca się do zastosowania w aplikacjach wymagających spełniania specyfiacji dotyczących ekonomiki spalania w takich pojazdach jak: Toyota 86 GT; Subaru BRZ; Jeep KL Cherokee 2,4L; Mazda CX-5, Nissan Almera. Może być również stosowany w modelach Forda gdzie wymagana są specyfikacje M2C945-A; M2C947-A oraz modelach Chryslera wymagających specyfikacji MS-6395 0w20.Może być także stosowany w innych modelach marek:Chrysler; Ford, GM; Honda, Jaguar; Toyota; Lexus; Mazda; Mitsubishi, Nissan; Subaru, Suzuki.Enviro+ 0w-20 jest olejem zaprojektowanym do stosowania w pojazdach napędznych benzyną, etanolem, LPG włącznie bezpośrednim wtryskiem LPI oraz tych wykorzystujących napęd hybrydowy spalinowo/elektryczny.Enviro+ 0w-20 nie nadaje się do stosowania w pojazdach napędzanych olejem napędowym oraz w motocyklach z mokrym sprzęgłem.ZELETY PRODUKTU
spełnia najnowsze normy API SN dotyczące ochrony przed zużyciem komponentów silnika oraz utrzymania czystości silnikamoże być stosowany w wydłużonych interwałach wymiany olejuwspiera ekonomikę spalania paliwa; >2% VID testwydłuża żywotność silnikakompatybilny z etanolemmoże być stosowany w pojazdach z napędem hybrydowymodporny na zmiany lepkości w wysokich temperaturachzapewnia ochronę silnika podczas „zimnego rozruchu” dzięki czemu zapobiega uszkodzeniu powierzchni jego komponentówSPEŁNIA NORMY (OEM)
- API SN Plus
- API SP Resource Conserving
- ILSAC GF-6A
SPECYFIKACJE PRODUCENTÓW
- API SN Plus
- API SP
- API SP Resource Conserving
- Chrysler MS-6395
- Ford M2C945-A
- Ford M2C947-A
- GMW 16182
- ILSAC GF-6A
ODPOWIEDNI GDY WYMAGENE SĄ:
- API SL
- API SM
- API SN
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
Penrite Enviro+ 0W20 1L Petrol Fyll Synthetic ILSAC GF-6A Chrysler MS-639552,14 złOPIS PRODUKTU
Enviro+ 0w-20 jest w pełni syntetycznym olejem klasy premium charakteryzującym się lepkością SAE 0w-20. Jest olejem niskopopiołowym wyprodukowanym z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod formulacji dodatków. Produkowany w oparciu o najwyżej jakości bazy olejowe, charakteryzujące się niskim wspólczynnikiem odparowania cieczy.
ZASTOSOWANIEEnviro+ 0w-20 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych niekoemisyjnych silnikach benzynowych, 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, doładowanych i turbodoładowanych. Może być również stosowany w pojazdach z napędem hybrydowym.
Enviro+ 0w-20 zaleca się do zastosowania w aplikacjach wymagających spełniania specyfiacji dotyczących ekonomiki spalania w takich pojazdach jak: Toyota 86 GT; Subaru BRZ; Jeep KL Cherokee 2,4L; Mazda CX-5, Nissan Almera. Może być również stosowany w modelach Forda gdzie wymagana są specyfikacje M2C945-A; M2C947-A oraz modelach Chryslera wymagających specyfikacji MS-6395 0w20.Może być także stosowany w innych modelach marek:Chrysler; Ford, GM; Honda, Jaguar; Toyota; Lexus; Mazda; Mitsubishi, Nissan; Subaru, Suzuki.Enviro+ 0w-20 jest olejem zaprojektowanym do stosowania w pojazdach napędznych benzyną, etanolem, LPG włącznie bezpośrednim wtryskiem LPI oraz tych wykorzystujących napęd hybrydowy spalinowo/elektryczny.Enviro+ 0w-20 nie nadaje się do stosowania w pojazdach napędzanych olejem napędowym oraz w motocyklach z mokrym sprzęgłem.ZELETY PRODUKTU
spełnia najnowsze normy API SN dotyczące ochrony przed zużyciem komponentów silnika oraz utrzymania czystości silnikamoże być stosowany w wydłużonych interwałach wymiany olejuwspiera ekonomikę spalania paliwa; >2% VID testwydłuża żywotność silnikakompatybilny z etanolemmoże być stosowany w pojazdach z napędem hybrydowymodporny na zmiany lepkości w wysokich temperaturachzapewnia ochronę silnika podczas „zimnego rozruchu” dzięki czemu zapobiega uszkodzeniu powierzchni jego komponentówSPEŁNIA NORMY (OEM)
- API SN Plus
- API SP Resource Conserving
- ILSAC GF-6A
SPECYFIKACJE PRODUCENTÓW
- API SN Plus
- API SP
- API SP Resource Conserving
- Chrysler MS-6395
- Ford M2C945-A
- Ford M2C947-A
- GMW 16182
- ILSAC GF-6A
ODPOWIEDNI GDY WYMAGENE SĄ:
- API SL
- API SM
- API SN
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
Oleje (48)
Szukaj