Wyczyść
Szukaj

2 products

2 products

kontakt@wymienolej.pl
Wysyłka w ciągu 24H
Produkty dostępne od ręki
przelewy24 blik visa mastercard

Oleje (48)

2 products

Ustaw kierunek rosnący Ustaw kierunek malejący
  1. Penrite Enviro+ 0W20 5L Petrol Fyll Synthetic ILSAC GF-6A Chrysler MS-6395
    221,57 zł

    OPIS PRODUKTU 

    Enviro+ 0w-20 jest w pełni syntetycznym olejem klasy premium charakteryzującym się lepkością SAE 0w-20. Jest olejem niskopopiołowym wyprodukowanym z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod formulacji dodatków. Produkowany w oparciu o najwyżej jakości bazy olejowe, charakteryzujące się niskim wspólczynnikiem odparowania cieczy.


    ZASTOSOWANIE

    Enviro+ 0w-20 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych niekoemisyjnych silnikach benzynowych,  4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT,  doładowanych i turbodoładowanych. Może być również stosowany w pojazdach z napędem hybrydowym.

    Enviro+ 0w-20 zaleca się do zastosowania w aplikacjach wymagających spełniania specyfiacji dotyczących ekonomiki spalania w takich pojazdach jak: Toyota 86 GT;  Subaru BRZ; Jeep KL Cherokee 2,4L; Mazda CX-5, Nissan Almera. Może być również stosowany w modelach Forda gdzie wymagana są specyfikacje M2C945-A; M2C947-A oraz modelach Chryslera wymagających specyfikacji MS-6395 0w20.
     
    Może być także stosowany w innych modelach marek:
     
    Chrysler; Ford, GM; Honda, Jaguar; Toyota; Lexus; Mazda; Mitsubishi, Nissan; Subaru, Suzuki.
     
    Enviro+ 0w-20 jest olejem zaprojektowanym do stosowania w pojazdach napędznych benzyną, etanolem, LPG włącznie bezpośrednim wtryskiem LPI oraz tych wykorzystujących napęd hybrydowy spalinowo/elektryczny.
     
    Enviro+ 0w-20 nie nadaje się do stosowania w pojazdach napędzanych olejem napędowym oraz  w motocyklach z mokrym sprzęgłem.
     

    ZELETY PRODUKTU

    spełnia najnowsze normy API SN dotyczące ochrony przed zużyciem komponentów silnika oraz utrzymania czystości silnika
    może być stosowany w wydłużonych interwałach wymiany oleju
    wspiera ekonomikę spalania paliwa; >2%  VID test
    wydłuża żywotność silnika
    kompatybilny z etanolem
    może być stosowany w pojazdach z napędem hybrydowym
    odporny na zmiany lepkości w wysokich temperaturach
    zapewnia ochronę silnika podczas „zimnego rozruchu” dzięki czemu zapobiega uszkodzeniu powierzchni jego komponentów

    SPEŁNIA NORMY (OEM)

    • API SN Plus
    • API SP Resource Conserving
    • ILSAC GF-6A

    SPECYFIKACJE PRODUCENTÓW

    • API SN Plus
    • API SP
    • API SP Resource Conserving
    • Chrysler MS-6395
    • Ford M2C945-A
    • Ford M2C947-A
    • GMW 16182
    • ILSAC GF-6A

    ODPOWIEDNI GDY WYMAGENE SĄ:

    • API SL
    • API SM
    • API SN
    • ILSAC GF-3
    • ILSAC GF-4
    • ILSAC GF-5
    Dowiedz się więcej
  2. Penrite HPR 0 0W30 5L Full Synthetic ACEA A5/B5 VOLVO VCC 95200356
    281,15 zł

    OPIS PRODUKTU

    HPR 0 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 0w30. Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.

    Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.

    HPR 0 przewyższa wymagania norm API SL/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany tam gdzie producent pojazdów zaleca stosowanie olejów spełniających normy: ACEA A1/B1; A5/B5 oraz ILSAC GF-3; GF-4.

    ZASTOSOWANIE

    HPR 0 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe o niskiej lepkości SAE 0W-30, SAE 5W-20 lub 0W-20. Może być stosowany w przypadku, gdy producent wymaga specyfikacji ILSAC GF-3/GF-4/GF-5, ACEA A1/B1 (przestarzałe) i A5/B5. Może być również stosowany w przypadku, gdy zalecano API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2006-2010) i SL (2002-2006). Nadaje się również do stosowania w wielu pojazdach napędzanych olejem napędowym i LPG, wymagających oleju silnikowego spełniającego specyfikacje ACEA B5.

    HPR 0 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielozaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.

    HPR 0 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych

    HPR 0 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF, jak również w motocyklach.

     

    ZALETY PRODUKTU

    • Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.

    • Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zużywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej

    • Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5w-20 lub 0w-20

    • Wydłuża żywotność silnika dzięki ochronie przeciw tworzeniu się depozytów będących efektem pracy w wysokich temperaturach

    • W silnikach diesla redukuje zużycie elementów silnika poprzez ograniczenie tworzenia się osadów sadzy

    • abezpiecza elementy silnika podczas rozruchu w niskich temperaturach ograniczając jego zużycie

    • Nadaje się do poajzdów z napędem hybrydowym

     

    Spełnia wymagania

    ACEA A5/B5
    API SP
    BMW Longlife-01 FE
    MB 229.6
    Volvo VCC 95200356
    Renault RN0700

    Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje:


    ACEA A1/B1 (przestarzałe)
    API SL
    API SM
    API SN
    ILSAC GF-3
    ILSAC GF-4
    ILSAC GF-5

    Dowiedz się więcej
Nie ma więcej produktów