-
Penrite HPR 5 5W40 1L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A4055,85 zł
OPIS PRODUKTU
HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.ZASTOSOWANIE
HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.
Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.
HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,
HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.
HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.
HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.
ZALETY PRODUKTU
- Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
- Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
- Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
- Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Podwyższa osiągi silnika
Normy branżowe
- API LICENSED
- API SN Plus
- API SP
- MB-Approval 229.5
Pozostałe normy
- ACEA A3/B4
- API SN Plus
- API SP
- BMW LL-01
- BMW Longlife-01
- Chrysler MS-6395G
- Ford M2C153-G
- Ford M2C153-H
- Ford M2C912-A
- Ford M2C913-A
- Ford M2C913-B
- Ford WSS-M2C913-A
- Ford WSS-M2C913-B
- GM 4718M
- GM-LL-B-025
- MB 229.3.
- MB 229.5.
- Opel B 040 2095
- Porsche A40
- PSA B71 2296
- Renault RN 0700
- Renault RN 0710
- Rover RES.22.OL.22
- VW 502 00
- VW 505 00
Nadaje sie również
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A5/B5
- API SL
- API SM
- API SN
- API SN/CF
- Ford M2C913-C
- Ford M2C913-D
- Ford WSS-M2C913-C
- Ford WSS-M2C913-D
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
Penrite Enviro+ C2 0W30 1L Full Synthetic BMW Longlife-12 FE VW 506 01 MB 229.6176,00 złOPIS PRODUKTU
ENVIRO+ C2 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy long life SAE 0W-30. Jest produkowany przy użyciu zaawansowanej technologii dodatków mid SAPS zapewniającej doskonałą ochronę silnika.
ENVIRO+ C2 spełnia wymagania europejskich norm ACEA C2 i API SP, a także wiele innych specyfikacji producenta.
ZASTOSOWANIE
ENVIRO+ C2 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych o niskiej emisji spalin, 4, 6 i 8+ cylindrach, z wieloma wałkami rozrządu, wieloma zaworami (w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym hybrydowych
ENVIRO+ C2 można stosować tam, gdzie producent określa oleje klasy SAE 0W-20, SAE 0W-30 i SAE 5W-30. Można go stosować tam, gdzie określono ACEA C2 i ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5 oraz gdzie wymagane są oleje klasy API SP, API SN Plus, API SN lub API SM.
ENVIRO+ C2 to olej silnikowy mid-SAPS przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i lekkich silnikach wysokoprężnych, w tym tych wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin, takie jak filtry cząstek stałych (DPF). Można go stosować w silnikach wysokoprężnych Toyota Hilux, Prado i Land Cruiser z roku modelowego 2015+ i spełnia wymagania Ford WSS-M2C950-A do stosowania w silnikach wysokoprężnych Forda, takich jak Focus, Mondeo i PXII Ford Ranger. Można go również stosować w wielu innych markach i modelach, w tym -
Toyota Hilux, Prado, Land Cruiser, Fortuner i RAV 4
Ford Ranger, Everest, Kuga, Mondeo, Focus
Alfa Romero Giulietta, Mito
Fiat Panda
Honda CR-V
Iveco Daily
Jaguar F Type, XE, XF, XJ, XK
Jeep Renegade, Cherokee
Land Rover Discovery 4, Freelander, Range Rover Sport
Peugeot 308
Subaru Forester, Outback
VW Touareg, T5
Pojazdy i rodzaje paliw
ENVIRO+ C2 nadaje się do stosowania w samochodach osobowych, 4WD i lekkich pojazdach użytkowych. Nie zaleca się stosowania w motocyklach. Można go stosować w silnikach benzynowych / E10 i Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF) lub bez niego.UWAGA: NIE zaleca się stosowania w motocyklach z mokrym sprzęgłem.
ZALETY PRODUKTU
NAJNOWSZA technologia spełniająca normy API SN oraz ACEA C2 zapewnia ochronę przed zużyciem, skutecznie ogranicza gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku przy zachowaniu dużej mocyDzięki zastosowaniu wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków wspiera ochronę oraz osiągi silnikaOdpowiedni do pojazdów z filtrem DPFDłuższa żywotność katalizatoraWydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany olejuPrzyjazny dla układu kontroli emisji spalinMniejsze zużycie oleju dzięki odporności na ścinanieSpełnia normy
- ACEA C2
- API SP
- BMW Longlife-12 FE
- Chrysler MS-13340
- Fiat 9.55535-DS1
- Fiat 9.55535-GS1
- Ford M2C950-A
- Ford WSS-M2C950-A
- MB 229.61
- STJLR.03.5007
- VW 506 01
Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje
- ACEA A5/B5
- API SN
- API SN Plus
Nie ma więcej produktów
Oleje (48)
-
Penrite HPR 5 5W40 1L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A4055,85 zł
OPIS PRODUKTU
HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.ZASTOSOWANIE
HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.
Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.
HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,
HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.
HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.
HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.
ZALETY PRODUKTU
- Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
- Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
- Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
- Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Podwyższa osiągi silnika
Normy branżowe
- API LICENSED
- API SN Plus
- API SP
- MB-Approval 229.5
Pozostałe normy
- ACEA A3/B4
- API SN Plus
- API SP
- BMW LL-01
- BMW Longlife-01
- Chrysler MS-6395G
- Ford M2C153-G
- Ford M2C153-H
- Ford M2C912-A
- Ford M2C913-A
- Ford M2C913-B
- Ford WSS-M2C913-A
- Ford WSS-M2C913-B
- GM 4718M
- GM-LL-B-025
- MB 229.3.
- MB 229.5.
- Opel B 040 2095
- Porsche A40
- PSA B71 2296
- Renault RN 0700
- Renault RN 0710
- Rover RES.22.OL.22
- VW 502 00
- VW 505 00
Nadaje sie również
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A5/B5
- API SL
- API SM
- API SN
- API SN/CF
- Ford M2C913-C
- Ford M2C913-D
- Ford WSS-M2C913-C
- Ford WSS-M2C913-D
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
Penrite Enviro+ C2 0W30 1L Full Synthetic BMW Longlife-12 FE VW 506 01 MB 229.6176,00 złOPIS PRODUKTU
ENVIRO+ C2 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy long life SAE 0W-30. Jest produkowany przy użyciu zaawansowanej technologii dodatków mid SAPS zapewniającej doskonałą ochronę silnika.
ENVIRO+ C2 spełnia wymagania europejskich norm ACEA C2 i API SP, a także wiele innych specyfikacji producenta.
ZASTOSOWANIE
ENVIRO+ C2 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych o niskiej emisji spalin, 4, 6 i 8+ cylindrach, z wieloma wałkami rozrządu, wieloma zaworami (w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym hybrydowych
ENVIRO+ C2 można stosować tam, gdzie producent określa oleje klasy SAE 0W-20, SAE 0W-30 i SAE 5W-30. Można go stosować tam, gdzie określono ACEA C2 i ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5 oraz gdzie wymagane są oleje klasy API SP, API SN Plus, API SN lub API SM.
ENVIRO+ C2 to olej silnikowy mid-SAPS przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i lekkich silnikach wysokoprężnych, w tym tych wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin, takie jak filtry cząstek stałych (DPF). Można go stosować w silnikach wysokoprężnych Toyota Hilux, Prado i Land Cruiser z roku modelowego 2015+ i spełnia wymagania Ford WSS-M2C950-A do stosowania w silnikach wysokoprężnych Forda, takich jak Focus, Mondeo i PXII Ford Ranger. Można go również stosować w wielu innych markach i modelach, w tym -
Toyota Hilux, Prado, Land Cruiser, Fortuner i RAV 4
Ford Ranger, Everest, Kuga, Mondeo, Focus
Alfa Romero Giulietta, Mito
Fiat Panda
Honda CR-V
Iveco Daily
Jaguar F Type, XE, XF, XJ, XK
Jeep Renegade, Cherokee
Land Rover Discovery 4, Freelander, Range Rover Sport
Peugeot 308
Subaru Forester, Outback
VW Touareg, T5
Pojazdy i rodzaje paliw
ENVIRO+ C2 nadaje się do stosowania w samochodach osobowych, 4WD i lekkich pojazdach użytkowych. Nie zaleca się stosowania w motocyklach. Można go stosować w silnikach benzynowych / E10 i Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF) lub bez niego.UWAGA: NIE zaleca się stosowania w motocyklach z mokrym sprzęgłem.
ZALETY PRODUKTU
NAJNOWSZA technologia spełniająca normy API SN oraz ACEA C2 zapewnia ochronę przed zużyciem, skutecznie ogranicza gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku przy zachowaniu dużej mocyDzięki zastosowaniu wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków wspiera ochronę oraz osiągi silnikaOdpowiedni do pojazdów z filtrem DPFDłuższa żywotność katalizatoraWydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany olejuPrzyjazny dla układu kontroli emisji spalinMniejsze zużycie oleju dzięki odporności na ścinanieSpełnia normy
- ACEA C2
- API SP
- BMW Longlife-12 FE
- Chrysler MS-13340
- Fiat 9.55535-DS1
- Fiat 9.55535-GS1
- Ford M2C950-A
- Ford WSS-M2C950-A
- MB 229.61
- STJLR.03.5007
- VW 506 01
Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje
- ACEA A5/B5
- API SN
- API SN Plus