-
Penrite HPR 5 5W40 1L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A4055,85 zł
OPIS PRODUKTU
HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.ZASTOSOWANIE
HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.
Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.
HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,
HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.
HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.
HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.
ZALETY PRODUKTU
- Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
- Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
- Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
- Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Podwyższa osiągi silnika
Normy branżowe
- API LICENSED
- API SN Plus
- API SP
- MB-Approval 229.5
Pozostałe normy
- ACEA A3/B4
- API SN Plus
- API SP
- BMW LL-01
- BMW Longlife-01
- Chrysler MS-6395G
- Ford M2C153-G
- Ford M2C153-H
- Ford M2C912-A
- Ford M2C913-A
- Ford M2C913-B
- Ford WSS-M2C913-A
- Ford WSS-M2C913-B
- GM 4718M
- GM-LL-B-025
- MB 229.3.
- MB 229.5.
- Opel B 040 2095
- Porsche A40
- PSA B71 2296
- Renault RN 0700
- Renault RN 0710
- Rover RES.22.OL.22
- VW 502 00
- VW 505 00
Nadaje sie również
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A5/B5
- API SL
- API SM
- API SN
- API SN/CF
- Ford M2C913-C
- Ford M2C913-D
- Ford WSS-M2C913-C
- Ford WSS-M2C913-D
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
Penrite HPR 5 5W40 6L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A40268,12 złOPIS PRODUKTU
HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.ZASTOSOWANIE
HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.
Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.
HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,
HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.
HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.
HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.
ZALETY PRODUKTU
- Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
- Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
- Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
- Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
- Podwyższa osiągi silnika
Normy branżowe
- API LICENSED
- API SN Plus
- API SP
- MB-Approval 229.5
Pozostałe normy
- ACEA A3/B4
- API SN Plus
- API SP
- BMW LL-01
- BMW Longlife-01
- Chrysler MS-6395G
- Ford M2C153-G
- Ford M2C153-H
- Ford M2C912-A
- Ford M2C913-A
- Ford M2C913-B
- Ford WSS-M2C913-A
- Ford WSS-M2C913-B
- GM 4718M
- GM-LL-B-025
- MB 229.3.
- MB 229.5.
- Opel B 040 2095
- Porsche A40
- PSA B71 2296
- Renault RN 0700
- Renault RN 0710
- Rover RES.22.OL.22
- VW 502 00
- VW 505 00
Nadaje sie również
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A5/B5
- API SL
- API SM
- API SN
- API SN/CF
- Ford M2C913-C
- Ford M2C913-D
- Ford WSS-M2C913-C
- Ford WSS-M2C913-D
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
Penrite HPR 0 0W30 5L Full Synthetic ACEA A5/B5 VOLVO VCC 95200356281,15 złOPIS PRODUKTU
HPR 0 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 0w30. Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 0 przewyższa wymagania norm API SL/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany tam gdzie producent pojazdów zaleca stosowanie olejów spełniających normy: ACEA A1/B1; A5/B5 oraz ILSAC GF-3; GF-4.
ZASTOSOWANIE
HPR 0 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe o niskiej lepkości SAE 0W-30, SAE 5W-20 lub 0W-20. Może być stosowany w przypadku, gdy producent wymaga specyfikacji ILSAC GF-3/GF-4/GF-5, ACEA A1/B1 (przestarzałe) i A5/B5. Może być również stosowany w przypadku, gdy zalecano API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2006-2010) i SL (2002-2006). Nadaje się również do stosowania w wielu pojazdach napędzanych olejem napędowym i LPG, wymagających oleju silnikowego spełniającego specyfikacje ACEA B5.
HPR 0 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielozaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 0 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych
HPR 0 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF, jak również w motocyklach.
ZALETY PRODUKTU
-
Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
-
Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zużywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
-
Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5w-20 lub 0w-20
-
Wydłuża żywotność silnika dzięki ochronie przeciw tworzeniu się depozytów będących efektem pracy w wysokich temperaturach
-
W silnikach diesla redukuje zużycie elementów silnika poprzez ograniczenie tworzenia się osadów sadzy
-
abezpiecza elementy silnika podczas rozruchu w niskich temperaturach ograniczając jego zużycie
-
Nadaje się do poajzdów z napędem hybrydowym
Spełnia wymagania
ACEA A5/B5
API SP
BMW Longlife-01 FE
MB 229.6
Volvo VCC 95200356
Renault RN0700Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje:
Dowiedz się więcej
ACEA A1/B1 (przestarzałe)
API SL
API SM
API SN
ILSAC GF-3
ILSAC GF-4
ILSAC GF-5
Oleje (48)
Szukaj