-
Penrite Enviro+ C2 0W30 5L Full Synthetic BMW Longlife-12 FE VW 506 01 MB 229.61325,84 zł
OPIS PRODUKTU
ENVIRO+ C2 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy long life SAE 0W-30. Jest produkowany przy użyciu zaawansowanej technologii dodatków mid SAPS zapewniającej doskonałą ochronę silnika.
ENVIRO+ C2 spełnia wymagania europejskich norm ACEA C2 i API SP, a także wiele innych specyfikacji producenta.
ZASTOSOWANIE
ENVIRO+ C2 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych o niskiej emisji spalin, 4, 6 i 8+ cylindrach, z wieloma wałkami rozrządu, wieloma zaworami (w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym hybrydowych
ENVIRO+ C2 można stosować tam, gdzie producent określa oleje klasy SAE 0W-20, SAE 0W-30 i SAE 5W-30. Można go stosować tam, gdzie określono ACEA C2 i ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5 oraz gdzie wymagane są oleje klasy API SP, API SN Plus, API SN lub API SM.
ENVIRO+ C2 to olej silnikowy mid-SAPS przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i lekkich silnikach wysokoprężnych, w tym tych wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin, takie jak filtry cząstek stałych (DPF). Można go stosować w silnikach wysokoprężnych Toyota Hilux, Prado i Land Cruiser z roku modelowego 2015+ i spełnia wymagania Ford WSS-M2C950-A do stosowania w silnikach wysokoprężnych Forda, takich jak Focus, Mondeo i PXII Ford Ranger. Można go również stosować w wielu innych markach i modelach, w tym -
Toyota Hilux, Prado, Land Cruiser, Fortuner i RAV 4
Ford Ranger, Everest, Kuga, Mondeo, Focus
Alfa Romero Giulietta, Mito
Fiat Panda
Honda CR-V
Iveco Daily
Jaguar F Type, XE, XF, XJ, XK
Jeep Renegade, Cherokee
Land Rover Discovery 4, Freelander, Range Rover Sport
Peugeot 308
Subaru Forester, Outback
VW Touareg, T5
Pojazdy i rodzaje paliw
ENVIRO+ C2 nadaje się do stosowania w samochodach osobowych, 4WD i lekkich pojazdach użytkowych. Nie zaleca się stosowania w motocyklach. Można go stosować w silnikach benzynowych / E10 i Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF) lub bez niego.UWAGA: NIE zaleca się stosowania w motocyklach z mokrym sprzęgłem.
ZALETY PRODUKTU
NAJNOWSZA technologia spełniająca normy API SN oraz ACEA C2 zapewnia ochronę przed zużyciem, skutecznie ogranicza gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku przy zachowaniu dużej mocyDzięki zastosowaniu wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków wspiera ochronę oraz osiągi silnikaOdpowiedni do pojazdów z filtrem DPFDłuższa żywotność katalizatoraWydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany olejuPrzyjazny dla układu kontroli emisji spalinMniejsze zużycie oleju dzięki odporności na ścinanieSpełnia normy
- ACEA C2
- API SP
- BMW Longlife-12 FE
- Chrysler MS-13340
- Fiat 9.55535-DS1
- Fiat 9.55535-GS1
- Ford M2C950-A
- Ford WSS-M2C950-A
- MB 229.61
- STJLR.03.5007
- VW 506 01
Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje
- ACEA A5/B5
- API SN
- API SN Plus
Penrite Enviro+ C2 0W30 1L Full Synthetic BMW Longlife-12 FE VW 506 01 MB 229.6176,00 złOPIS PRODUKTU
ENVIRO+ C2 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy long life SAE 0W-30. Jest produkowany przy użyciu zaawansowanej technologii dodatków mid SAPS zapewniającej doskonałą ochronę silnika.
ENVIRO+ C2 spełnia wymagania europejskich norm ACEA C2 i API SP, a także wiele innych specyfikacji producenta.
ZASTOSOWANIE
ENVIRO+ C2 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych o niskiej emisji spalin, 4, 6 i 8+ cylindrach, z wieloma wałkami rozrządu, wieloma zaworami (w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym hybrydowych
ENVIRO+ C2 można stosować tam, gdzie producent określa oleje klasy SAE 0W-20, SAE 0W-30 i SAE 5W-30. Można go stosować tam, gdzie określono ACEA C2 i ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5 oraz gdzie wymagane są oleje klasy API SP, API SN Plus, API SN lub API SM.
ENVIRO+ C2 to olej silnikowy mid-SAPS przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i lekkich silnikach wysokoprężnych, w tym tych wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin, takie jak filtry cząstek stałych (DPF). Można go stosować w silnikach wysokoprężnych Toyota Hilux, Prado i Land Cruiser z roku modelowego 2015+ i spełnia wymagania Ford WSS-M2C950-A do stosowania w silnikach wysokoprężnych Forda, takich jak Focus, Mondeo i PXII Ford Ranger. Można go również stosować w wielu innych markach i modelach, w tym -
Toyota Hilux, Prado, Land Cruiser, Fortuner i RAV 4
Ford Ranger, Everest, Kuga, Mondeo, Focus
Alfa Romero Giulietta, Mito
Fiat Panda
Honda CR-V
Iveco Daily
Jaguar F Type, XE, XF, XJ, XK
Jeep Renegade, Cherokee
Land Rover Discovery 4, Freelander, Range Rover Sport
Peugeot 308
Subaru Forester, Outback
VW Touareg, T5
Pojazdy i rodzaje paliw
ENVIRO+ C2 nadaje się do stosowania w samochodach osobowych, 4WD i lekkich pojazdach użytkowych. Nie zaleca się stosowania w motocyklach. Można go stosować w silnikach benzynowych / E10 i Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF) lub bez niego.UWAGA: NIE zaleca się stosowania w motocyklach z mokrym sprzęgłem.
ZALETY PRODUKTU
NAJNOWSZA technologia spełniająca normy API SN oraz ACEA C2 zapewnia ochronę przed zużyciem, skutecznie ogranicza gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku przy zachowaniu dużej mocyDzięki zastosowaniu wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków wspiera ochronę oraz osiągi silnikaOdpowiedni do pojazdów z filtrem DPFDłuższa żywotność katalizatoraWydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany olejuPrzyjazny dla układu kontroli emisji spalinMniejsze zużycie oleju dzięki odporności na ścinanieSpełnia normy
- ACEA C2
- API SP
- BMW Longlife-12 FE
- Chrysler MS-13340
- Fiat 9.55535-DS1
- Fiat 9.55535-GS1
- Ford M2C950-A
- Ford WSS-M2C950-A
- MB 229.61
- STJLR.03.5007
- VW 506 01
Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje
- ACEA A5/B5
- API SN
- API SN Plus
Penrite HPR 0 0W30 5L Full Synthetic ACEA A5/B5 VOLVO VCC 95200356281,15 złOPIS PRODUKTU
HPR 0 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 0w30. Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 0 przewyższa wymagania norm API SL/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany tam gdzie producent pojazdów zaleca stosowanie olejów spełniających normy: ACEA A1/B1; A5/B5 oraz ILSAC GF-3; GF-4.
ZASTOSOWANIE
HPR 0 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe o niskiej lepkości SAE 0W-30, SAE 5W-20 lub 0W-20. Może być stosowany w przypadku, gdy producent wymaga specyfikacji ILSAC GF-3/GF-4/GF-5, ACEA A1/B1 (przestarzałe) i A5/B5. Może być również stosowany w przypadku, gdy zalecano API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2006-2010) i SL (2002-2006). Nadaje się również do stosowania w wielu pojazdach napędzanych olejem napędowym i LPG, wymagających oleju silnikowego spełniającego specyfikacje ACEA B5.
HPR 0 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielozaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 0 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych
HPR 0 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF, jak również w motocyklach.
ZALETY PRODUKTU
-
Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
-
Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zużywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
-
Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5w-20 lub 0w-20
-
Wydłuża żywotność silnika dzięki ochronie przeciw tworzeniu się depozytów będących efektem pracy w wysokich temperaturach
-
W silnikach diesla redukuje zużycie elementów silnika poprzez ograniczenie tworzenia się osadów sadzy
-
abezpiecza elementy silnika podczas rozruchu w niskich temperaturach ograniczając jego zużycie
-
Nadaje się do poajzdów z napędem hybrydowym
Spełnia wymagania
ACEA A5/B5
API SP
BMW Longlife-01 FE
MB 229.6
Volvo VCC 95200356
Renault RN0700Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje:
Dowiedz się więcej
ACEA A1/B1 (przestarzałe)
API SL
API SM
API SN
ILSAC GF-3
ILSAC GF-4
ILSAC GF-5
Oleje (48)
Szukaj