- 
                    
                    
                
                            
                        
                                            
                    Penrite HPR 5 5W40 1L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A4055,85 złOPIS PRODUKTU
HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.ZASTOSOWANIE
HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.
Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.
HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,
HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.
HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.
HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.
ZALETY PRODUKTU
- Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
 - Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
 - Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
 - Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
 - Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
 - Podwyższa osiągi silnika
 
Normy branżowe
- API LICENSED
 - API SN Plus
 - API SP
 - MB-Approval 229.5
 
Pozostałe normy
- ACEA A3/B4
 - API SN Plus
 - API SP
 - BMW LL-01
 - BMW Longlife-01
 - Chrysler MS-6395G
 - Ford M2C153-G
 - Ford M2C153-H
 - Ford M2C912-A
 - Ford M2C913-A
 - Ford M2C913-B
 - Ford WSS-M2C913-A
 - Ford WSS-M2C913-B
 - GM 4718M
 - GM-LL-B-025
 - MB 229.3.
 - MB 229.5.
 - Opel B 040 2095
 - Porsche A40
 - PSA B71 2296
 - Renault RN 0700
 - Renault RN 0710
 - Rover RES.22.OL.22
 - VW 502 00
 - VW 505 00
 
Nadaje sie również
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
 - ACEA A5/B5
 - API SL
 - API SM
 - API SN
 - API SN/CF
 - Ford M2C913-C
 - Ford M2C913-D
 - Ford WSS-M2C913-C
 - Ford WSS-M2C913-D
 - ILSAC GF-3
 - ILSAC GF-4
 - ILSAC GF-5
 
                            
                        
                                            
                    Penrite HPR 5 5W40 5L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A40219,70 złOPIS PRODUKTU
HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.ZASTOSOWANIE
HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.
Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.
HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,
HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.
HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.
HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.
ZALETY PRODUKTU
- Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
 - Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
 - Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
 - Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
 - Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
 - Podwyższa osiągi silnika
 
Normy branżowe
- API LICENSED
 - API SN Plus
 - API SP
 - MB-Approval 229.5
 
Pozostałe normy
- ACEA A3/B4
 - API SN Plus
 - API SP
 - BMW LL-01
 - BMW Longlife-01
 - Chrysler MS-6395G
 - Ford M2C153-G
 - Ford M2C153-H
 - Ford M2C912-A
 - Ford M2C913-A
 - Ford M2C913-B
 - Ford WSS-M2C913-A
 - Ford WSS-M2C913-B
 - GM 4718M
 - GM-LL-B-025
 - MB 229.3.
 - MB 229.5.
 - Opel B 040 2095
 - Porsche A40
 - PSA B71 2296
 - Renault RN 0700
 - Renault RN 0710
 - Rover RES.22.OL.22
 - VW 502 00
 - VW 505 00
 
Nadaje sie również
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
 - ACEA A5/B5
 - API SL
 - API SM
 - API SN
 - API SN/CF
 - Ford M2C913-C
 - Ford M2C913-D
 - Ford WSS-M2C913-C
 - Ford WSS-M2C913-D
 - ILSAC GF-3
 - ILSAC GF-4
 - ILSAC GF-5
 
 
Oleje (48)
                Szukaj