Wyczyść
Szukaj

2 products

2 products

kontakt@wymienolej.pl
Wysyłka w ciągu 24H
Produkty dostępne od ręki
przelewy24 blik visa mastercard

Oleje (48)

2 products

Ustaw kierunek rosnący Ustaw kierunek malejący
  1. Penrite HPR 5 5W40 6L Full Synthetic ACEA A3/B4 MB-APPROVAL 229.5 PORSCHE A40
    268,12 zł

    OPIS PRODUKTU

    HPR 5 jest syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 5W-40.
    Posiada aprobatę/licencję OEM Original Equipment Manufacturer – MB 229,5.
    Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
    Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
    HPR 5 przewyższa wymagania norm API SN/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany również w przypadku gdzie rekomendowane są wcześniejsze normy API – SM, SL , SJ, jak również normy ACEA A1/B1; A5/B5 oraz normy ILSAC GF-3; GF-4; GF-5.

    ZASTOSOWANIE

    HPR 5 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielo-zaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.

    HPR 5 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych.

    Nadaje się również do stosowania w motocyklach z silnikami czterosuwowymi, również tych z mokrym sprzęgłem.

    HPR 5 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF,

    HPR 5 jest produktem posiadającym licencję OEM dla pojazdów Mercedes Benz – MB 229.5. Dzięki temu może być stosowany podczas przeglądów gwarancyjnych samochodów, w których musi być stosowany olej spełniający podaną normę.

    HPR 5 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe SAE 5W-30 lub SAE 10W-30 lub SAE 5W-40. Można go stosować tam, gdzie określono specyfikację ACEA A3/B4 i gdzie pierwotnie zalecano specyfikację API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2004-10), SL (2001-04), SJ (1998-2001). Można go stosować w silnikach LPG i lekkich silnikach wysokoprężnych, w których zaleca się API CF, ACEA A3/B3 lub A3/B4. Można go również stosować jako zamiennik olejów klasy ILSAC GF-3, GF-4 i GF-5 oraz tam, gdzie wymagane są oleje zapewniające oszczędność paliwa ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5. NIE jest zalecany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF), które wymagają oleju silnikowego o niskiej zawartości SAPS (popiołów siarczanowych, fosforu i siarki) klasy ACEA „C”.

    HPR 5 jest olejem zatwierdzonym przez Mercedes Benz wymagającym homologacji MB-Approval 229.5. Może być również stosowany tam, gdzie wymagana jest norma BMW LongLife-01 i Porsche A40.

    ZALETY PRODUKTU

    • Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
    • Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zuzywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
    • Aprobata OEM zapewnia utrzymanie gwarancji producenta
    • Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
    • Niższa zużycie oleju w porównaniu do oleju o lepkości 5W-30
    • Podwyższa osiągi silnika

     

    Normy branżowe

    • API LICENSED
    • API SN Plus
    • API SP
    • MB-Approval 229.5

     

    Pozostałe normy

    • ACEA A3/B4
    • API SN Plus
    • API SP
    • BMW LL-01
    • BMW Longlife-01
    • Chrysler MS-6395G
    • Ford M2C153-G
    • Ford M2C153-H
    • Ford M2C912-A
    • Ford M2C913-A
    • Ford M2C913-B
    • Ford WSS-M2C913-A
    • Ford WSS-M2C913-B
    • GM 4718M
    • GM-LL-B-025
    • MB 229.3.
    • MB 229.5.
    • Opel B 040 2095
    • Porsche A40
    • PSA B71 2296
    • Renault RN 0700
    • Renault RN 0710
    • Rover RES.22.OL.22
    • VW 502 00
    • VW 505 00

     

    Nadaje sie również

    • ACEA A1/B1 (Obsolete)
    • ACEA A5/B5
    • API SL
    • API SM
    • API SN
    • API SN/CF
    • Ford M2C913-C
    • Ford M2C913-D
    • Ford WSS-M2C913-C
    • Ford WSS-M2C913-D
    • ILSAC GF-3
    • ILSAC GF-4
    • ILSAC GF-5
    Dowiedz się więcej
  2. Penrite FULL SYNTHETIC 5W30 6L ACEA A5/B5 RN 0700 WSS M2C913-A/B/C/D
    234,60 zł

    Opis produktu

    FULL SYNTHETIC 5W-30 jest to wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy charakteryzujący się klasą lepkości SAE 5W-30. Zaprojektowany by zapewniać najwyższą trwałość oraz utrzymanie czystości silnika. Produkt zawiera dodatki uszlachetniające najnowszej generacji m.in. pakiet ochronny FULL ZINC, modyfikatory chroniące olej przed ścinaniem podczas pracy w środowisku dużych obciążeń, zapobiegające utlenianiu, korozji oraz odkładaniu się osadów.

     

    Zastosowanie

    FULL SYNTHETIC 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych.

    FULL SYNTHETIC 5W-30 jest olejem zalecanym do zastosowania w samochodach napędzanych benzyną, olejem napędowym oraz LPG. Może być stosowany w pojazdach gdzie producent zaleca stosowanie olejów o lepkości 5W-30,  oraz 5W-20.

    Spełnia normy API SL oraz ACEA A1/B1 i ACEA A5/B5. Może być zastosowany również w aplikacjach gdzie producent zaleca użycie oleju według normy ACEA A3/B3 lub A3/B4.

    FULL SYNTHETIC 5W-30 jest odpowiedni do samochodów osobowych, z napędem 4WD oraz lekkich dostawczych.

    FULL SYNTHETIC 5W-30 można stosować w wielu nowszych modelach Hyundai, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota i Ford, takich jak Fiesta, Focus, EcoSport, Kuga, Mondeo, Mustang, Ranger, Territory i Transit. Został opracowany tak, aby spełniać najnowsze przepisy Forda dotyczące emisji spalin Euro 5 i Euro 6 dla benzyny i oleju napędowego. Jest odpowiedni dla technologii mokrego paska rozrządu Forda i zgodny ze specyfikacjami Forda WSS M2C912-A, WSS M2C913-A/B/C/D.

     

    Zalety produktu

    • Zaprojektowany, aby zapewnić PEŁNĄ OCHRONĘ, trwałość i czystość silnika.
    • Pakiet dodatków przeciwzużyciowych FULL ZINC zapewnia najwyższą ochronę silnika przed zużyciem
    • EUROPEAN ACEA A5/B5 dla olejów o przedłużonym interwale serwisowym
    • W PEŁNI SYNTETYCZNY olej bazowy zapewniający odporność na ciepło i wysoką wydajność
    • LOW SHEAR VI Polepszacze zmniejszają zużycie oleju i utrzymują jego ciśnienie
    • Spełnia specyfikacje FORD WSS M2C913-D 
    • Dłuższa żywotność silnika dzięki ograniczeniu powstawania osadów wysokotemperaturowych
    • Sprawdzona i godna zaufania ochrona silników o wysokich osiągach

    Normy branżowe

    • ACEA A5/B5
    • API SL
    • Ford M2C912-A
    • Ford M2C913-B
    • Ford M2C913-C
    • Ford M2C913-D
    • Ford WSS-M2C913-A
    • Ford WSS-M2C913-B
    • Ford WSS-M2C913-C
    • Ford WSS-M2C913-D
    • Renault RN 0700
    • ACEA A1/B1 (Obsolete)
    • ACEA A3/B3 (PRIOR TO 2017)
    • ACEA A3/B4 (PRIOR TO 2017)
    Dowiedz się więcej
    Rating:
    100 %
    (1)
Nie ma więcej produktów