-
Penrite FULL SYNTHETIC 5W30 1L ACEA A5/B5 RN 0700 WSS M2C913-A/B/C/D46,55 zł
Opis produktu
FULL SYNTHETIC 5W-30 jest to wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy charakteryzujący się klasą lepkości SAE 5W-30. Zaprojektowany by zapewniać najwyższą trwałość oraz utrzymanie czystości silnika. Produkt zawiera dodatki uszlachetniające najnowszej generacji m.in. pakiet ochronny FULL ZINC, modyfikatory chroniące olej przed ścinaniem podczas pracy w środowisku dużych obciążeń, zapobiegające utlenianiu, korozji oraz odkładaniu się osadów.
Zastosowanie
FULL SYNTHETIC 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych.
FULL SYNTHETIC 5W-30 jest olejem zalecanym do zastosowania w samochodach napędzanych benzyną, olejem napędowym oraz LPG. Może być stosowany w pojazdach gdzie producent zaleca stosowanie olejów o lepkości 5W-30, oraz 5W-20.
Spełnia normy API SL oraz ACEA A1/B1 i ACEA A5/B5. Może być zastosowany również w aplikacjach gdzie producent zaleca użycie oleju według normy ACEA A3/B3 lub A3/B4.
FULL SYNTHETIC 5W-30 jest odpowiedni do samochodów osobowych, z napędem 4WD oraz lekkich dostawczych.
FULL SYNTHETIC 5W-30 można stosować w wielu nowszych modelach Hyundai, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota i Ford, takich jak Fiesta, Focus, EcoSport, Kuga, Mondeo, Mustang, Ranger, Territory i Transit. Został opracowany tak, aby spełniać najnowsze przepisy Forda dotyczące emisji spalin Euro 5 i Euro 6 dla benzyny i oleju napędowego. Jest odpowiedni dla technologii mokrego paska rozrządu Forda i zgodny ze specyfikacjami Forda WSS M2C912-A, WSS M2C913-A/B/C/D.
Zalety produktu
- Zaprojektowany, aby zapewnić PEŁNĄ OCHRONĘ, trwałość i czystość silnika.
- Pakiet dodatków przeciwzużyciowych FULL ZINC zapewnia najwyższą ochronę silnika przed zużyciem
- EUROPEAN ACEA A5/B5 dla olejów o przedłużonym interwale serwisowym
- W PEŁNI SYNTETYCZNY olej bazowy zapewniający odporność na ciepło i wysoką wydajność
- LOW SHEAR VI Polepszacze zmniejszają zużycie oleju i utrzymują jego ciśnienie
- Spełnia specyfikacje FORD WSS M2C913-D
- Dłuższa żywotność silnika dzięki ograniczeniu powstawania osadów wysokotemperaturowych
- Sprawdzona i godna zaufania ochrona silników o wysokich osiągach
Normy branżowe
- ACEA A5/B5
- API SL
- Ford M2C912-A
- Ford M2C913-B
- Ford M2C913-C
- Ford M2C913-D
- Ford WSS-M2C913-A
- Ford WSS-M2C913-B
- Ford WSS-M2C913-C
- Ford WSS-M2C913-D
- Renault RN 0700
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A3/B3 (PRIOR TO 2017)
- ACEA A3/B4 (PRIOR TO 2017)
Penrite FULL SYNTHETIC 5W30 6L ACEA A5/B5 RN 0700 WSS M2C913-A/B/C/D234,60 złOpis produktu
FULL SYNTHETIC 5W-30 jest to wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy charakteryzujący się klasą lepkości SAE 5W-30. Zaprojektowany by zapewniać najwyższą trwałość oraz utrzymanie czystości silnika. Produkt zawiera dodatki uszlachetniające najnowszej generacji m.in. pakiet ochronny FULL ZINC, modyfikatory chroniące olej przed ścinaniem podczas pracy w środowisku dużych obciążeń, zapobiegające utlenianiu, korozji oraz odkładaniu się osadów.
Zastosowanie
FULL SYNTHETIC 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych.
FULL SYNTHETIC 5W-30 jest olejem zalecanym do zastosowania w samochodach napędzanych benzyną, olejem napędowym oraz LPG. Może być stosowany w pojazdach gdzie producent zaleca stosowanie olejów o lepkości 5W-30, oraz 5W-20.
Spełnia normy API SL oraz ACEA A1/B1 i ACEA A5/B5. Może być zastosowany również w aplikacjach gdzie producent zaleca użycie oleju według normy ACEA A3/B3 lub A3/B4.
FULL SYNTHETIC 5W-30 jest odpowiedni do samochodów osobowych, z napędem 4WD oraz lekkich dostawczych.
FULL SYNTHETIC 5W-30 można stosować w wielu nowszych modelach Hyundai, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota i Ford, takich jak Fiesta, Focus, EcoSport, Kuga, Mondeo, Mustang, Ranger, Territory i Transit. Został opracowany tak, aby spełniać najnowsze przepisy Forda dotyczące emisji spalin Euro 5 i Euro 6 dla benzyny i oleju napędowego. Jest odpowiedni dla technologii mokrego paska rozrządu Forda i zgodny ze specyfikacjami Forda WSS M2C912-A, WSS M2C913-A/B/C/D.
Zalety produktu
- Zaprojektowany, aby zapewnić PEŁNĄ OCHRONĘ, trwałość i czystość silnika.
- Pakiet dodatków przeciwzużyciowych FULL ZINC zapewnia najwyższą ochronę silnika przed zużyciem
- EUROPEAN ACEA A5/B5 dla olejów o przedłużonym interwale serwisowym
- W PEŁNI SYNTETYCZNY olej bazowy zapewniający odporność na ciepło i wysoką wydajność
- LOW SHEAR VI Polepszacze zmniejszają zużycie oleju i utrzymują jego ciśnienie
- Spełnia specyfikacje FORD WSS M2C913-D
- Dłuższa żywotność silnika dzięki ograniczeniu powstawania osadów wysokotemperaturowych
- Sprawdzona i godna zaufania ochrona silników o wysokich osiągach
Normy branżowe
- ACEA A5/B5
- API SL
- Ford M2C912-A
- Ford M2C913-B
- Ford M2C913-C
- Ford M2C913-D
- Ford WSS-M2C913-A
- Ford WSS-M2C913-B
- Ford WSS-M2C913-C
- Ford WSS-M2C913-D
- Renault RN 0700
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A3/B3 (PRIOR TO 2017)
- ACEA A3/B4 (PRIOR TO 2017)
Penrite HPR 0 0W30 5L Full Synthetic ACEA A5/B5 VOLVO VCC 95200356281,15 złOPIS PRODUKTU
HPR 0 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 0w30. Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 0 przewyższa wymagania norm API SL/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany tam gdzie producent pojazdów zaleca stosowanie olejów spełniających normy: ACEA A1/B1; A5/B5 oraz ILSAC GF-3; GF-4.
ZASTOSOWANIE
HPR 0 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe o niskiej lepkości SAE 0W-30, SAE 5W-20 lub 0W-20. Może być stosowany w przypadku, gdy producent wymaga specyfikacji ILSAC GF-3/GF-4/GF-5, ACEA A1/B1 (przestarzałe) i A5/B5. Może być również stosowany w przypadku, gdy zalecano API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2006-2010) i SL (2002-2006). Nadaje się również do stosowania w wielu pojazdach napędzanych olejem napędowym i LPG, wymagających oleju silnikowego spełniającego specyfikacje ACEA B5.
HPR 0 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielozaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 0 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych
HPR 0 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF, jak również w motocyklach.
ZALETY PRODUKTU
-
Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
-
Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zużywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
-
Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5w-20 lub 0w-20
-
Wydłuża żywotność silnika dzięki ochronie przeciw tworzeniu się depozytów będących efektem pracy w wysokich temperaturach
-
W silnikach diesla redukuje zużycie elementów silnika poprzez ograniczenie tworzenia się osadów sadzy
-
abezpiecza elementy silnika podczas rozruchu w niskich temperaturach ograniczając jego zużycie
-
Nadaje się do poajzdów z napędem hybrydowym
Spełnia wymagania
ACEA A5/B5
API SP
BMW Longlife-01 FE
MB 229.6
Volvo VCC 95200356
Renault RN0700Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje:
Dowiedz się więcej
ACEA A1/B1 (przestarzałe)
API SL
API SM
API SN
ILSAC GF-3
ILSAC GF-4
ILSAC GF-5
Silnikowe (42)
Szukaj