- 
                    
                    
                 Penrite Enviro+ 0W20 5L Petrol Fyll Synthetic ILSAC GF-6A Chrysler MS-6395221,57 zł Penrite Enviro+ 0W20 5L Petrol Fyll Synthetic ILSAC GF-6A Chrysler MS-6395221,57 złOPIS PRODUKTUEnviro+ 0w-20 jest w pełni syntetycznym olejem klasy premium charakteryzującym się lepkością SAE 0w-20. Jest olejem niskopopiołowym wyprodukowanym z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod formulacji dodatków. Produkowany w oparciu o najwyżej jakości bazy olejowe, charakteryzujące się niskim wspólczynnikiem odparowania cieczy.
 ZASTOSOWANIEEnviro+ 0w-20 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych niekoemisyjnych silnikach benzynowych, 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, doładowanych i turbodoładowanych. Może być również stosowany w pojazdach z napędem hybrydowym.
 Enviro+ 0w-20 zaleca się do zastosowania w aplikacjach wymagających spełniania specyfiacji dotyczących ekonomiki spalania w takich pojazdach jak: Toyota 86 GT; Subaru BRZ; Jeep KL Cherokee 2,4L; Mazda CX-5, Nissan Almera. Może być również stosowany w modelach Forda gdzie wymagana są specyfikacje M2C945-A; M2C947-A oraz modelach Chryslera wymagających specyfikacji MS-6395 0w20.Może być także stosowany w innych modelach marek:Chrysler; Ford, GM; Honda, Jaguar; Toyota; Lexus; Mazda; Mitsubishi, Nissan; Subaru, Suzuki.Enviro+ 0w-20 jest olejem zaprojektowanym do stosowania w pojazdach napędznych benzyną, etanolem, LPG włącznie bezpośrednim wtryskiem LPI oraz tych wykorzystujących napęd hybrydowy spalinowo/elektryczny.Enviro+ 0w-20 nie nadaje się do stosowania w pojazdach napędzanych olejem napędowym oraz w motocyklach z mokrym sprzęgłem.ZELETY PRODUKTUspełnia najnowsze normy API SN dotyczące ochrony przed zużyciem komponentów silnika oraz utrzymania czystości silnikamoże być stosowany w wydłużonych interwałach wymiany olejuwspiera ekonomikę spalania paliwa; >2% VID testwydłuża żywotność silnikakompatybilny z etanolemmoże być stosowany w pojazdach z napędem hybrydowymodporny na zmiany lepkości w wysokich temperaturachzapewnia ochronę silnika podczas „zimnego rozruchu” dzięki czemu zapobiega uszkodzeniu powierzchni jego komponentówSPEŁNIA NORMY (OEM) - API SN Plus
- API SP Resource Conserving
- ILSAC GF-6A
 SPECYFIKACJE PRODUCENTÓW - API SN Plus
- API SP
- API SP Resource Conserving
- Chrysler MS-6395
- Ford M2C945-A
- Ford M2C947-A
- GMW 16182
- ILSAC GF-6A
 ODPOWIEDNI GDY WYMAGENE SĄ: - API SL
- API SM
- API SN
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
  Penrite Enviro+ C2 0W30 5L Full Synthetic BMW Longlife-12 FE VW 506 01 MB 229.61325,84 zł Penrite Enviro+ C2 0W30 5L Full Synthetic BMW Longlife-12 FE VW 506 01 MB 229.61325,84 złOPIS PRODUKTUENVIRO+ C2 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy long life SAE 0W-30. Jest produkowany przy użyciu zaawansowanej technologii dodatków mid SAPS zapewniającej doskonałą ochronę silnika. ENVIRO+ C2 spełnia wymagania europejskich norm ACEA C2 i API SP, a także wiele innych specyfikacji producenta. ZASTOSOWANIEDowiedz się więcejENVIRO+ C2 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych o niskiej emisji spalin, 4, 6 i 8+ cylindrach, z wieloma wałkami rozrządu, wieloma zaworami (w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym hybrydowych ENVIRO+ C2 można stosować tam, gdzie producent określa oleje klasy SAE 0W-20, SAE 0W-30 i SAE 5W-30. Można go stosować tam, gdzie określono ACEA C2 i ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5 oraz gdzie wymagane są oleje klasy API SP, API SN Plus, API SN lub API SM. ENVIRO+ C2 to olej silnikowy mid-SAPS przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i lekkich silnikach wysokoprężnych, w tym tych wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin, takie jak filtry cząstek stałych (DPF). Można go stosować w silnikach wysokoprężnych Toyota Hilux, Prado i Land Cruiser z roku modelowego 2015+ i spełnia wymagania Ford WSS-M2C950-A do stosowania w silnikach wysokoprężnych Forda, takich jak Focus, Mondeo i PXII Ford Ranger. Można go również stosować w wielu innych markach i modelach, w tym - Toyota Hilux, Prado, Land Cruiser, Fortuner i RAV 4 
 Ford Ranger, Everest, Kuga, Mondeo, Focus
 Alfa Romero Giulietta, Mito
 Fiat Panda
 Honda CR-V
 Iveco Daily
 Jaguar F Type, XE, XF, XJ, XK
 Jeep Renegade, Cherokee
 Land Rover Discovery 4, Freelander, Range Rover Sport
 Peugeot 308
 Subaru Forester, Outback
 VW Touareg, T5
 Pojazdy i rodzaje paliw
 ENVIRO+ C2 nadaje się do stosowania w samochodach osobowych, 4WD i lekkich pojazdach użytkowych. Nie zaleca się stosowania w motocyklach. Można go stosować w silnikach benzynowych / E10 i Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF) lub bez niego.UWAGA: NIE zaleca się stosowania w motocyklach z mokrym sprzęgłem. ZALETY PRODUKTUNAJNOWSZA technologia spełniająca normy API SN oraz ACEA C2 zapewnia ochronę przed zużyciem, skutecznie ogranicza gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku przy zachowaniu dużej mocyDzięki zastosowaniu wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków wspiera ochronę oraz osiągi silnikaOdpowiedni do pojazdów z filtrem DPFDłuższa żywotność katalizatoraWydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany olejuPrzyjazny dla układu kontroli emisji spalinMniejsze zużycie oleju dzięki odporności na ścinanieSpełnia normy- ACEA C2
- API SP
- BMW Longlife-12 FE
- Chrysler MS-13340
- Fiat 9.55535-DS1
- Fiat 9.55535-GS1
- Ford M2C950-A
- Ford WSS-M2C950-A
- MB 229.61
- STJLR.03.5007
- VW 506 01
 Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje- ACEA A5/B5
- API SN
- API SN Plus
 Nie ma więcej produktów
Oleje (48)
- 
                    
                    
                 Penrite Enviro+ 0W20 5L Petrol Fyll Synthetic ILSAC GF-6A Chrysler MS-6395221,57 zł Penrite Enviro+ 0W20 5L Petrol Fyll Synthetic ILSAC GF-6A Chrysler MS-6395221,57 złOPIS PRODUKTUEnviro+ 0w-20 jest w pełni syntetycznym olejem klasy premium charakteryzującym się lepkością SAE 0w-20. Jest olejem niskopopiołowym wyprodukowanym z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod formulacji dodatków. Produkowany w oparciu o najwyżej jakości bazy olejowe, charakteryzujące się niskim wspólczynnikiem odparowania cieczy.
 ZASTOSOWANIEEnviro+ 0w-20 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych niekoemisyjnych silnikach benzynowych, 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, doładowanych i turbodoładowanych. Może być również stosowany w pojazdach z napędem hybrydowym.
 Enviro+ 0w-20 zaleca się do zastosowania w aplikacjach wymagających spełniania specyfiacji dotyczących ekonomiki spalania w takich pojazdach jak: Toyota 86 GT; Subaru BRZ; Jeep KL Cherokee 2,4L; Mazda CX-5, Nissan Almera. Może być również stosowany w modelach Forda gdzie wymagana są specyfikacje M2C945-A; M2C947-A oraz modelach Chryslera wymagających specyfikacji MS-6395 0w20.Może być także stosowany w innych modelach marek:Chrysler; Ford, GM; Honda, Jaguar; Toyota; Lexus; Mazda; Mitsubishi, Nissan; Subaru, Suzuki.Enviro+ 0w-20 jest olejem zaprojektowanym do stosowania w pojazdach napędznych benzyną, etanolem, LPG włącznie bezpośrednim wtryskiem LPI oraz tych wykorzystujących napęd hybrydowy spalinowo/elektryczny.Enviro+ 0w-20 nie nadaje się do stosowania w pojazdach napędzanych olejem napędowym oraz w motocyklach z mokrym sprzęgłem.ZELETY PRODUKTUspełnia najnowsze normy API SN dotyczące ochrony przed zużyciem komponentów silnika oraz utrzymania czystości silnikamoże być stosowany w wydłużonych interwałach wymiany olejuwspiera ekonomikę spalania paliwa; >2% VID testwydłuża żywotność silnikakompatybilny z etanolemmoże być stosowany w pojazdach z napędem hybrydowymodporny na zmiany lepkości w wysokich temperaturachzapewnia ochronę silnika podczas „zimnego rozruchu” dzięki czemu zapobiega uszkodzeniu powierzchni jego komponentówSPEŁNIA NORMY (OEM) - API SN Plus
- API SP Resource Conserving
- ILSAC GF-6A
 SPECYFIKACJE PRODUCENTÓW - API SN Plus
- API SP
- API SP Resource Conserving
- Chrysler MS-6395
- Ford M2C945-A
- Ford M2C947-A
- GMW 16182
- ILSAC GF-6A
 ODPOWIEDNI GDY WYMAGENE SĄ: - API SL
- API SM
- API SN
- ILSAC GF-3
- ILSAC GF-4
- ILSAC GF-5
  Penrite Enviro+ C2 0W30 5L Full Synthetic BMW Longlife-12 FE VW 506 01 MB 229.61325,84 zł Penrite Enviro+ C2 0W30 5L Full Synthetic BMW Longlife-12 FE VW 506 01 MB 229.61325,84 złOPIS PRODUKTUENVIRO+ C2 to najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy long life SAE 0W-30. Jest produkowany przy użyciu zaawansowanej technologii dodatków mid SAPS zapewniającej doskonałą ochronę silnika. ENVIRO+ C2 spełnia wymagania europejskich norm ACEA C2 i API SP, a także wiele innych specyfikacji producenta. ZASTOSOWANIEDowiedz się więcejENVIRO+ C2 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych o niskiej emisji spalin, 4, 6 i 8+ cylindrach, z wieloma wałkami rozrządu, wieloma zaworami (w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych, w tym hybrydowych ENVIRO+ C2 można stosować tam, gdzie producent określa oleje klasy SAE 0W-20, SAE 0W-30 i SAE 5W-30. Można go stosować tam, gdzie określono ACEA C2 i ACEA A1/B1 (przestarzałe) i ACEA A5/B5 oraz gdzie wymagane są oleje klasy API SP, API SN Plus, API SN lub API SM. ENVIRO+ C2 to olej silnikowy mid-SAPS przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i lekkich silnikach wysokoprężnych, w tym tych wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin, takie jak filtry cząstek stałych (DPF). Można go stosować w silnikach wysokoprężnych Toyota Hilux, Prado i Land Cruiser z roku modelowego 2015+ i spełnia wymagania Ford WSS-M2C950-A do stosowania w silnikach wysokoprężnych Forda, takich jak Focus, Mondeo i PXII Ford Ranger. Można go również stosować w wielu innych markach i modelach, w tym - Toyota Hilux, Prado, Land Cruiser, Fortuner i RAV 4 
 Ford Ranger, Everest, Kuga, Mondeo, Focus
 Alfa Romero Giulietta, Mito
 Fiat Panda
 Honda CR-V
 Iveco Daily
 Jaguar F Type, XE, XF, XJ, XK
 Jeep Renegade, Cherokee
 Land Rover Discovery 4, Freelander, Range Rover Sport
 Peugeot 308
 Subaru Forester, Outback
 VW Touareg, T5
 Pojazdy i rodzaje paliw
 ENVIRO+ C2 nadaje się do stosowania w samochodach osobowych, 4WD i lekkich pojazdach użytkowych. Nie zaleca się stosowania w motocyklach. Można go stosować w silnikach benzynowych / E10 i Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF) lub bez niego.UWAGA: NIE zaleca się stosowania w motocyklach z mokrym sprzęgłem. ZALETY PRODUKTUNAJNOWSZA technologia spełniająca normy API SN oraz ACEA C2 zapewnia ochronę przed zużyciem, skutecznie ogranicza gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku przy zachowaniu dużej mocyDzięki zastosowaniu wysokiej jakości bazy olejowej oraz dodatków wspiera ochronę oraz osiągi silnikaOdpowiedni do pojazdów z filtrem DPFDłuższa żywotność katalizatoraWydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany olejuPrzyjazny dla układu kontroli emisji spalinMniejsze zużycie oleju dzięki odporności na ścinanieSpełnia normy- ACEA C2
- API SP
- BMW Longlife-12 FE
- Chrysler MS-13340
- Fiat 9.55535-DS1
- Fiat 9.55535-GS1
- Ford M2C950-A
- Ford WSS-M2C950-A
- MB 229.61
- STJLR.03.5007
- VW 506 01
 Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje- ACEA A5/B5
- API SN
- API SN Plus